Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TrevligtOld school
![]()
Jag föredrar 42mm(Avantage), evo pÄ sina 43mm gör faktiskt skillnad Àven om 1mm kan tyckas litetVilken (relativt modern) Aerospace bÀrs minst (som i upplevs mindre)?
Riktigt clean!De tidiga avskalde aerospacen Àr svÄrt charmiga ÀndÄ.
![]()
Grymt snygg verkligenJusst ja, den hÀr trÄden fanns!
Har varit utan min Aerospace ett tag. Först för att batteriet var slut. SÄ dÄ blev det att skicka den till Nymans Ur i VÀsterÄs! I onsdags var det dags att Äka till posten och hÀmta ut ett paket!
Som vanligt sÄ gör ni ett proffesionellt jobb @Nymans Ur 1851 , tack för hjÀlpen!
![]()
![]()
Har faktiskt saknat bÄda!
![]()
Jag gillar storleken pÄ min F56062 (40mm) passar mina inte allt för feta handleder!
![]()
Sitter som en smÀck tycker jag, och jag gillar den pÄ lÀnk!
![]()
![]()
![]()
![]()
Skönt! Jag fick min första i februari (prio 1 grupp genom arbetsgivare) men fick Astras. Eftersom jag Àr 26 Är sÄ har ju FHM pausat allt för alla under 65 och nu igÄr kommit med direktiv om att vi ska fÄ ta andra dosen (eventuellt första ocksÄ) av ett annat vaccin. Surt men snart sÄ!FÄtt spruta idag.
- Skulle vilja ha en Aerospace till!
![]()
- Ett misstag nÀr lÀngtan efter nÄt annat tog över :-(Skönt! Jag fick min första i februari (prio 1 grupp genom arbetsgivare) men fick Astras. Eftersom jag Àr 26 Är sÄ har ju FHM pausat allt för alla under 65 och nu igÄr kommit med direktiv om att vi ska fÄ ta andra dosen (eventuellt första ocksÄ) av ett annat vaccin. Surt men snart sÄ!
Klart du ska ha en till, varför sÄlde du Cobran?![]()
Vad landar ett sĂ„nt hĂ€r kalas pĂ„ om man fĂ„r frĂ„ga?Ăntligen kom leverans av verket som jag vĂ€ntat pĂ„imorgon (förhoppningsvis) ska allt skruvas ihop...
![]()
Jag hade ju allt utom ett fungerande verk, det betalade jag knappa 2 tusingar för (nytt) + ett batteri för nÄgra tior.Vad landar ett sÄnt hÀr kalas pÄ om man fÄr frÄga?
- SÄ coolAerospace sen igÄr. Funderar pÄ om den skall bli kvar men visst Àr den bÄde snygg och cool.
![]()
Tackar! SÄg nÀmligen att det lÄg en Aerospace pÄ Tradera för 4500, som stannat efter batteribyte.. lite nyfiken sÄ budade jag bara upp en hundring innan jag gav mig - borde kanske ha fortsatt om det inte var en större kostnad Àn sÄJag hade ju allt utom ett fungerande verk, det betalade jag knappa 2 tusingar för (nytt) + ett batteri för nÄgra tior.
Ăr fortfarande Breitling-lös, och det gĂ„r ju inte...
NÄgon som har en bra uppfattning om vad man "bör" kunna fÄ ned en ny Aerospace EVO till hos en handlare?
Listpris idag verkar vara 43 400:- pÄ Breitling hemsida.
Jo, jag har funderat lite pÄ den, men vill ha en med blÄ tavla.Inte riktigt svar pÄ di frÄga, men har du sett att det ligger en pÄ köp Ä sÀlj just nu? (Jag har ingen aning om sÀljare, klocka eller pris).
SĂ€ljes - Breitling Aerospace Evo
Till salu Breitling Aerospace Evo 2019 Full set. Finns garanti till aug -21. SÄld ny i Barcelona. GÄr bra, hÄller tiden vÀl. AnvÀnd men i fint skick. Finns repa pÄ spÀnnet men i övrigt inga skador eller större repor. Köpt av mig pÄ forumet. VÀlkommen med frÄgor. Tack KS för bra forum!klocksnack.se
Ăr fortfarande Breitling-lös sedan jag sĂ„lde min Chronospace, och det gĂ„r ju inte...
NÄgon som har en bra uppfattning om vad man "bör" kunna fÄ ned en ny Aerospace EVO till hos en handlare?
Listpris idag verkar vara 43 400:- pÄ Breitling hemsida.
Tack för svaret.Skulle bli förvÄnad om du fÄr mer en 10%. Finns bara nÄgon enstaka kvar vad jag vet. Butikerna i Sthlm fick vÀl knappt en handfull totalt i höstas sen har jag fÄtt uppfattningen att de inte kommer in fler
Tack för svaret.
Varför skulle det inte komma in fler? Ska den utgÄ?
Nu börjar det likna nÄgotHÀr har vi den ultimata Aerospacen
![]()