• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

Hehe. Har försökt, men Àr inte bekvÀm. Ser pajigt ut pÄ mig :(

Förresten, vet du om din Avantage Àr polerad nÄgon gÄng?
Inte den blekaste, jag Ă€r 3:e Ă€garen om jag förstĂ„tt det rĂ€tt och den har i princip bara legat i garderoben hos en samlare innan. Den har ju sina skavanker dĂ„ den Ă€r frĂ„n 2007, men Ă„ andra sidan har jag inte klĂ€mt pĂ„ nĂ„got annat fysiskt exemplar av Avantage đŸ€·â€â™‚ïž

Aerospace Àr den ultimata himmelsfÀrdsklockan. Min har suttit pÄ hela den gÄngna lÄnghelgen.

AA88AC75-C404-46B3-A817-D9EF07B825F6.jpeg
FABECC17-E893-46F6-974E-AEF3198BFE09.jpeg
F7C2C978-9C56-425B-88CB-B2E2AC28DDA2.jpeg

Senast Àndrad:
Inte den blekaste, jag Ă€r 3:e Ă€garen om jag förstĂ„tt det rĂ€tt och den har i princip bara legat i garderoben hos en samlare innan. Den har ju sina skavanker dĂ„ den Ă€r frĂ„n 2007, men Ă„ andra sidan har jag inte klĂ€mt pĂ„ nĂ„got annat fysiskt exemplar av Avantage đŸ€·â€â™‚ïž
Sjukt krispig iaf

Är lite sugen pĂ„ en aerospace night mission. Ser att den har det ljusare textilbandet med viklĂ„s. Nya verkar ha svart/grĂ„tt band samt vanligt tang buckle.

Är detta (nuvarande) Ă€ven en s.k "night mission" https://www.breitling.com/se-en/watches/professional/aerospace-evo/V79363101B1/?watch=V79363101B1W1
Den dÀr Àr night mission. Men de Àr borttagna frÄn produktion, gÀller hela Aerospace linjen. Kern hÄller pÄ att göra om, skulle komma ut 2020 men problem med verken. Han har dock sagt att stora nyheter kommer snart inom digitala linjen. Fast hur snart Àr frÄgan...

Den dÀr Àr night mission. Men de Àr borttagna frÄn produktion, gÀller hela Aerospace linjen. Kern hÄller pÄ att göra om, skulle komma ut 2020 men problem med verken. Han har dock sagt att stora nyheter kommer snart inom digitala linjen. Fast hur snart Àr frÄgan...
ok...sÄ nya tillverkas ej lÀngre eller gÄr att bestÀlla?

ok...sÄ nya tillverkas ej lÀngre eller gÄr att bestÀlla?
Tillverkas ej lÀngre. GÄr vÀl inte att bestÀlla heller, om inte det finns pÄ lager eller i andra butiker. Inte mÄnga som sÄlts via AD i Är. KM globen hade en inne senast jag var dÀr (februari, vanliga titanmodellen med lÀnk) men den lÀr vara borta. Eriksson hade ocksÄ en, men den Àr borta.

Tillverkas ej lÀngre. GÄr vÀl inte att bestÀlla heller, om inte det finns pÄ lager eller i andra butiker. Inte mÄnga som sÄlts via AD i Är. KM globen hade en inne senast jag var dÀr (februari, vanliga titanmodellen med lÀnk) men den lÀr vara borta. Eriksson hade ocksÄ en, men den Àr borta.
Ok, dÄ fÄr det bli att vÀnta dÄ sÄvida ingen Àr sugen pÄ att flippa sin :)

Tack för svaren!

Tillbaka
Topp