Grattis!. Ser ut att sitta otroligt bra!Köpte den hÀr över en burgare i gÄr kvÀll. En Evo uttagen i Är och fullset. Lite (onödigt) stor Àr den jÀmfört med min andra Aerospace, men funkar ÀndÄ bra pÄ min 20+ cm handled. Nöjd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!. Ser ut att sitta otroligt bra!Köpte den hÀr över en burgare i gÄr kvÀll. En Evo uttagen i Är och fullset. Lite (onödigt) stor Àr den jÀmfört med min andra Aerospace, men funkar ÀndÄ bra pÄ min 20+ cm handled. Nöjd
![]()
Köp min svartaKÀnns bra, nöjd och glad
- Men nu vill jag ha en till âŠ
![]()
Sorry, var tvungen, heavy weight, 249 gramLightweight.
![]()
Tung! Bokstavligen.Sorry, var tvungen, heavy weight, 249 gram
![]()
Himla bra allrounder nÀr den dessutom Àr sÄ tunnDÄlig fart pÄ trÄden, ledsnat för veckan pÄ min 250 grammare, nu kör vi med elegant vardagsbratillalltdinka
![]()
Fan, mÄste man köpa en till nu, sÄ man har hela fÀrgbÄgen, plus din dlcPÄ tal om Aerospaces, Àr det nÄgon som har haft Anthracite-varianten? Skiljer sig fÀrgen nÄgot frÄn exempelvis den med svart eller blÄ tavla, eller Àr det breitlings produktionen som allmÀnt sÀger daZe?
Bild för inspo
![]()
![]()
Min behöver du ju inte köpa, det Àr ju en EXOspace, annan linje. Men Aerospacen finns ju i dlc sÄ den fÄr du skaffaFan, mÄste man köpa en till nu, sÄ man har hela fÀrgbÄgen, plus din dlc
Shit sĂ„ var det jaâŠMin behöver du ju inte köpa, det Ă€r ju en EXOspace, annan linje. Men Aerospacen finns ju i dlc sĂ„ den fĂ„r du skaffa![]()
Och en till notis pÄ detta: watch-head vÀger alla olika men ÀndÄ rÀtt lika. Kan det vara sÄ att man vid "mÀtningar" haft olika antal lÀnkarbitar pÄ?En till notering gÀllande Aerospace Evo:n, vikten pÄ Anthraciten modellen ligger pÄ 106gram, den blÄ ligger pÄ 103gram och den svarta ligger pÄ 100gram![]()
Heter inte anthracite:n Tungsten Grey?Och en till notis pÄ detta: watch-head vÀger alla olika men ÀndÄ rÀtt lika. Kan det vara sÄ att man vid "mÀtningar" haft olika antal lÀnkarbitar pÄ?
Anthracite 46.4 gram, blÄ 46.1 gram, svart 46.7 gram![]()
SÄ kan det vara! DÄ Àr nÀsta frÄga som Àr obesvarad om fÀrgen pÄ titanet skiljer sig eller om det bara Àr produktbilderna som Àr knasigaHeter inte anthracite:n Tungsten Grey?
Tung som en sten![]()
Den Àr Apple rymdgrÄ eller titanet som mörknat dÄ den aldrig blev sÄld sedan 013SÄ kan det vara! DÄ Àr nÀsta frÄga som Àr obesvarad om fÀrgen pÄ titanet skiljer sig eller om det bara Àr produktbilderna som Àr knasiga![]()
Ăe vafan! MEN Ă„ter till tungsten! Ăr ju inte logiskt dĂ„ watch head vĂ€ger samma med skillnad pĂ„ typ 0.3gram mellan fĂ€rgerna, medans dem med lĂ€nk skiljer flera gram mvh inte alls detaljkĂ„tDen Ă€r Apple rymdgrĂ„ eller en EVO som mörknat sĂ„ den aldrig blev sĂ„ld sedan 013![]()
För miljöns skull Ă€r det bĂ€ttre att vĂ€lja den lĂ€ttaste, 0,3 gram innebĂ€r mer brĂ€nsleförbrukning vid transport!Ăe vafan! MEN Ă„ter till tungsten! Ăr ju inte logiskt dĂ„ watch head vĂ€ger samma med skillnad pĂ„ typ 0.3gram mellan fĂ€rgerna, medans dem med lĂ€nk skiljer flera gram mvh inte alls detaljkĂ„t
Inte pÄ skojhumör idagFör miljöns skull Àr det bÀttre att vÀlja den lÀttaste, 0,3 gram innebÀr mer brÀnsleförbrukning vid transport!
Men tror det Ă€r lĂ€nkbitarna som skojar med vikten, se pĂ„ hur Kern âskojatâ om en ny Aerospace!
- Kan inte lĂ„ta bli, yrkesskada före pensionen: Tungsten heter hĂ„rdmetall pĂ„ svenska (eller egentligen Wolfram om man skall vara korrekt)Ăe vafan! MEN Ă„ter till tungsten! Ăr ju inte logiskt dĂ„ watch head vĂ€ger samma med skillnad pĂ„ typ 0.3gram mellan fĂ€rgerna, medans dem med lĂ€nk skiljer flera gram mvh inte alls detaljkĂ„t
Nja, nÀstan rÀtt. Volfram, om vi ska prata svenska.- Kan inte lÄta bli, yrkesskada före pensionen: Tungsten heter hÄrdmetall pÄ svenska (eller egentligen Wolfram om man skall vara korrekt)![]()
- Naturligtvis rÀtt stavning, skyller pÄ Äldern (förvillad av beteckningen W)Nja, nÀstan rÀtt. Volfram, om vi ska prata svenska.