Dax att Äka stÄlfÄgel för mig och min Evo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀdra lÀcker den dÀr Àr alltsÄ
Ăr den övre displayen âtrasigâ? Eller bara reflektion?Ett stycke F65062 inköpt, blir att kanabilsera min Tissot T690 nĂ€r Bratten dyker upp frĂ„n Japan.
Ăr den övre displayen âtrasigâ? Eller bara reflektion?
Riktigt fin oavsett
Den med UTC - GE MIG
HÀrligt fullset och grön tavla?Ett stycke F65062 inköpt, blir att kanabilsera min Tissot T690 nÀr Bratten dyker upp frÄn Japan.
GÄr inte att hypa upp för mycket. En fantastisk pjÀs, oavsett variant sÄ Àr den helt fantastisktJapp, den övre displayen ser ut att vara trasig, men har ett ersÀttningsverk hemma som ligger och vÀntar.
Har tittat pÄ Aerospace i över 5 Är sÄ hoppas att jag inte har hypat upp mig sjÀlv för mycket nu
HÀrligt fullset och grön tavla?
PlÀterade! Samma gÀller guldet pÄ lÀnken.Inget svar i BreitlingtrÄden sÄ chansar hÀr.
Ăr det nĂ„gon som vet om riders pĂ„ min Aerospace Ă€r i solitt guld eller plĂ€terade.
Boom vilket snabbt svar. Tack!PlÀterade! Samma gÀller guldet pÄ lÀnken.
NÀr man inte orkar vÀnta pÄ sin Aerospace och slÄr till pÄ DHL Express
Det finns alltid möjligheten att möta upp paketet halvvÀgs för att fÄ den tidigareNÀr man inte orkar vÀnta pÄ sin Aerospace och slÄr till pÄ DHL Express
Det finns alltid möjligheten att möta upp paketet halvvÀgs för att fÄ den tidigare