Klockspelet
Basic
Snygg, om man skulle ha en med vit tavla med?Hemma frÄn batteribyte Ä tÀthetsservice frÄn kÀra KM globen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg, om man skulle ha en med vit tavla med?Hemma frÄn batteribyte Ä tÀthetsservice frÄn kÀra KM globen![]()
Det tycker jag! Finns limiterad till 300ex i EVO stuket, sen "vanlig" E79362 i bÄde tuxedo dial (2010-2013) eller platt(2007-2010) som min Àr. Eventuellt finns den i vit i chronometre certifie(2005-2006?) version ocksÄSnygg, om man skulle ha en med vit tavla med?![]()
Har faktiskt haft bÄde EVO och Avantage vit, men fick till slut ge upp - Àr i lÀsglasögon Äldern - var för svÄrt att lÀsa tiden. Nu har jag bÀgge i svart.... men tycker vit Àr riktigt snyggDet tycker jag! Finns limiterad till 300ex i EVO stuket, sen "vanlig" E79362 i bÄde tuxedo dial (2010-2013) eller platt(2007-2010) som min Àr. Eventuellt finns den i vit i chronometre certifie(2005-2006?) version ocksÄ![]()
FÄr nog bli en sÄn lite lÀngre fram den som Àr 42mmDet tycker jag! Finns limiterad till 300ex i EVO stuket, sen "vanlig" E79362 i bÄde tuxedo dial (2010-2013) eller platt(2007-2010) som min Àr. Eventuellt finns den i vit i chronometre certifie(2005-2006?) version ocksÄ![]()
Tycker personligen inte Nato Àr nÄgon höjdare pÄ Aerospace! Annars funkar det mestaBehöver lite förslag pÄ straps till en Nightmission. Svart Nato?
DÄ Àr det en Avantage som gÀllerFÄr nog bli en sÄn lite lÀngre fram den som Àr 42mm
Den ser riktigt fin ut. Om du kommer pÄ flippar tankar pm tackPÄ vÀg hem. Höst, det Àr inte ens riktigt ljust ute :-(
(Bilen stÄr still förstÄs)
![]()
- Noterat. Köpte den för nÄn vecka sedan. SÄld 2014, anvÀnd en gÄng sen dess. Men nu blir den anvÀndDen ser riktigt fin ut. Om du kommer pÄ flippar tankar pm tack![]()
Helt rÀtt! Grejerna ska anvÀndas- Noterat. Köpte den för nÄn vecka sedan. SÄld 2014, anvÀnd en gÄng sen dess. Men nu blir den anvÀnd![]()
- Men bĂ€ttre med âvanligtâ lĂ„s Ă€n viklĂ„s, dĂ€r skall man ha tur om lĂ„set hamnar bekvĂ€mt (gĂ„r ju inte att flytta eftersom det Ă€r fast i ena Ă€nden).OEM canvas pĂ„!
![]()
![]()
KvalitĂ©n lĂ€mnar vĂ€l âlite att önskaâ med tanken pĂ„ prisnivĂ„n -![]()
Helt sant! Blir ocksĂ„ lite mer âslimmadâ pĂ„ köpet- Men bĂ€ttre med âvanligtâ lĂ„s Ă€n viklĂ„s, dĂ€r skall man ha tur om lĂ„set hamnar bekvĂ€mt (gĂ„r ju inte att flytta eftersom det Ă€r fast i ena Ă€nden).
Vi vill ju inte att nÄgon tror vi har en Seiko pÄ handledenLite lume finns ju iallafall![]()
![]()
Vi vill ju inte att nÄgon tror vi har en Seiko pÄ handleden![]()
Try it try itGÀnget! Vad tror vi om endurance gummiband för att sÀtta lite fÀrg pÄ aerospacen? Ex vit Aerospace med vitt brattegummi, eller 30yrs anniversary med 'gult' brattegummi?
Vit med ett vitt gummiband lÄter najsGÀnget! Vad tror vi om endurance gummiband för att sÀtta lite fÀrg pÄ aerospacen? Ex vit Aerospace med vitt brattegummi, eller 30yrs anniversary med 'gult' brattegummi?
Tycker det lÄter kanon!. T.ex. blÄ tavla med blÄtt gummi Àr en klassiker, annars ser man aldrig vitt pÄ vitt eller gult pÄ gult sÄ absolut kan man provaGÀnget! Vad tror vi om endurance gummiband för att sÀtta lite fÀrg pÄ aerospacen? Ex vit Aerospace med vitt brattegummi, eller 30yrs anniversary med 'gult' brattegummi?
Try it try it![]()
Vit med ett vitt gummiband lÄter najs![]()
Tycker det lÄter kanon!. T.ex. blÄ tavla med blÄtt gummi Àr en klassiker, annars ser man aldrig vitt pÄ vitt eller gult pÄ gult sÄ absolut kan man prova
Gult gummi Àr rÀtt skarpt men riktigt najs pÄ sommaren och vitt gummi Àr frÀscht som passar nÀr som helst imo.
Bergeon-mejslar och proffsklocka-like a proHÄll tummarna nu kör vi
![]()
Bergeon-mejslar och proffsklocka-like a pro
![]()
Skyseeker till rÀtt och slÀtt "Professional"
Bara Pro-nick som fattas![]()
Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en Aerospace antigen Evo eller Tuxedo dial men svĂ„rt att bestĂ€mma mig, eftersom aldrig klĂ€mt pĂ„ nĂ„gon.Den hĂ€r combon Ă€r jag sjukt sugen pĂ„!
Minns back in the days 2012 nÀr jag fick klÀmma pÄ en.......
Hade iofs en romans fram tills i sommar med den slÀta tavlan+co-pilot men var inte samma feeling som med tuxedo-tavlan!
![]()
![]()
Min förra med slÀt svart tavla (2007-2010)
![]()
![]()