• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

Hemma frÄn batteribyte Ä tÀthetsservice frÄn kÀra KM globen
20201019_104420.jpg
Snygg, om man skulle ha en med vit tavla med? :)

Det tycker jag! Finns limiterad till 300ex i EVO stuket, sen "vanlig" E79362 i bÄde tuxedo dial (2010-2013) eller platt(2007-2010) som min Àr. Eventuellt finns den i vit i chronometre certifie(2005-2006?) version ocksÄ :)
Har faktiskt haft bÄde EVO och Avantage vit, men fick till slut ge upp - Àr i lÀsglasögon Äldern - var för svÄrt att lÀsa tiden. Nu har jag bÀgge i svart.... men tycker vit Àr riktigt snygg

Jag Àr intresserad av en Evo eller Avantage men har aldrig testat en hur den upplevs. Finns det nÄgon inom lagom avstÄnd som har lust att lÄta mig kika pÄ en. Endast med medlemar med referenser :)

GÀnget! Vad tror vi om endurance gummiband för att sÀtta lite fÀrg pÄ aerospacen? Ex vit Aerospace med vitt brattegummi, eller 30yrs anniversary med 'gult' brattegummi?

GÀnget! Vad tror vi om endurance gummiband för att sÀtta lite fÀrg pÄ aerospacen? Ex vit Aerospace med vitt brattegummi, eller 30yrs anniversary med 'gult' brattegummi?
Tycker det lĂ„ter kanon!. T.ex. blĂ„ tavla med blĂ„tt gummi Ă€r en klassiker, annars ser man aldrig vitt pĂ„ vitt eller gult pĂ„ gult sĂ„ absolut kan man prova👍👌
Gult gummi Àr rÀtt skarpt men riktigt najs pÄ sommaren och vitt gummi Àr frÀscht som passar nÀr som helst imo.

Vit med ett vitt gummiband lÄter najs :)

Tycker det lĂ„ter kanon!. T.ex. blĂ„ tavla med blĂ„tt gummi Ă€r en klassiker, annars ser man aldrig vitt pĂ„ vitt eller gult pĂ„ gult sĂ„ absolut kan man prova👍👌
Gult gummi Àr rÀtt skarpt men riktigt najs pÄ sommaren och vitt gummi Àr frÀscht som passar nÀr som helst imo.

FĂ„r se nĂ€r jag svĂ€nger förbi Krons i veckan eller nĂ€sta nĂ€r jag hĂ€mtar ut min IWC 😃

Den hÀr combon Àr jag sjukt sugen pÄ!:cigar:
Minns back in the days 2012 nÀr jag fick klÀmma pÄ en.......
Hade iofs en romans fram tills i sommar med den slÀta tavlan+co-pilot men var inte samma feeling som med tuxedo-tavlan!

s-l1600.jpg

Breitling-W1099_1.jpg

Min förra med slÀt svart tavla (2007-2010)

88395991_499504980970960_6438320723059539968_n.jpg
88265965_1411702149030702_2306799167718031360_n(1).jpg
Är ocksĂ„ sugen pĂ„ en Aerospace antigen Evo eller Tuxedo dial men svĂ„rt att bestĂ€mma mig, eftersom aldrig klĂ€mt pĂ„ nĂ„gon.

Tillbaka
Topp