Hittade ett recept. Byt ansjovis mot skinka.Jansons med skinka!?
Det blev i vilket fall paj.
Provar ngt annat i morgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade ett recept. Byt ansjovis mot skinka.Jansons med skinka!?
Jansons med skinka!?
https://bagarenochkocken.se/kenwood-koksmaskin
Blev du hård?
Kenwood är grejen - maskiner som är gjorda för att utföra en uppgift till skillnad från KitchenAids "inredningsdetaljer".
Villen som beroende på vad du ska göra och budget.Vilken?
Villen som beroende på vad du ska göra och budget.
https://bagarenochkocken.se/koksmas...nwood-titanium-major-koksmaskin-kmm060-mixer/
Denna har vi på jobbet, riktigt bra
Har den modellen hemma. Underbar maskin. Urstark och gedigen.Villen som beroende på vad du ska göra och budget.
Inget avancerat men fokus på att den är smidig
https://bagarenochkocken.se/koksmas...nwood-titanium-major-koksmaskin-kmm060-mixer/
Denna har vi på jobbet, riktigt bra
Jag har lirat med Electrolux i ett drygt år, jag är verkligen supernöjd med den och tillbehören är både smidiga och effektiva. Med det sagt tror jag KenWood är snäppet vassare om än ganska mycket dyrareInget avancerat men fokus på att den är smidig
Vad har du för electrolux?Jag har lirat med Electrolux i ett drygt år, jag är verkligen supernöjd med den och tillbehören är både smidiga och effektiva. Med det sagt tror jag KenWood är snäppet vassare om än ganska mycket dyrare![]()
Kollar modellen åt dig när jag är hemma imorrnVad har du för electrolux?
Blev sjukt hungrig nu, nu vill jag ha sommar igen och grilla all night lång![]()
Biff, anledningen till att jag inte är veg
Blev sjukt hungrig nu, nu vill jag ha sommar igen och grilla all night lång
![]()
Biff, anledningen till att jag inte är veg
Ne, bara stekt i olja, vitlök och smör i panna. Skulle ha till nudelsallad och då funkar biff bättre tycker jag. Gav 489 har jag för migSousviddad? Min absoluta favoritköttbit i sous vide är flankstek, gör sig helt makalöst bra där! Gillar också biff, men i min erfarenhet får man en bättre entrecote för runt 250 kr kilot än vad man får en biff för, så jag väljer oftast entrecote!
Ne, bara stekt i olja, vitlök och smör i panna. Skulle ha till nudelsallad och då funkar biff bättre tycker jag. Gav 489 har jag för mig
Köpte 600g så blev ca 300kr och gav 5 portioner. Tillbehören kostade 200 så ca 100kr/portion.Ser välda fin ut! 489 kr är för dyrt för mig om det inte är något speciellt, men såg jäkligt god ut!
489kr kilot är väl standard ryggbiff. Billigare så får man gå på Lidl och handla. Ska det vara något speciellt så brukar man få slanta upp runt 800-1000kr/kg.Ser välda fin ut! 489 kr är för dyrt för mig om det inte är något speciellt, men såg jäkligt god ut!