• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den nya större mattråden

Försökte mig på lite Wellington ikväll.
Blev helt ok.
IMG_8265.JPG
Gillar du rätten? Åt den hos Gordon Ramsey i London. Blev inte impad. Känns lite 80-tal.

Gul lök.

Någon som kan tipsa om var i Stockholm jag kan hitta någon som sitter på riktigt fina och söta gula lökar? Söta så att man kan äta dom "som ett äpple"?

Punk Royale igår!
En smakmässig överkörning och kul som satan. Nån servitris som borde söka jobb på försökringskassan istället men musiken var så hög att man ändå inte hörde vad hon sa.
Haft samma upplevelse där. Bitterfitta som måste ligga med kocken eller nåt. Borde fått foten dag 1.

vem är Joffrey då? jag och flickvännen satt och gissade och jag tror att det är den skäggige oxfilé-lagande herren. Han verkar gilla livets goda och har alltid en klocka runt handleden. Grattis isåfall, du klarade dig. Den andre jag tänkte på var den långe tatuerade killen som åkte ut idag.

Tillbaka
Topp