Oew
Guld
Amatör, räcker med en spegelbild från kastrullen för att se klockanSnyggt! Synd bara att kameramannen hade så lite fokus på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Amatör, räcker med en spegelbild från kastrullen för att se klockanSnyggt! Synd bara att kameramannen hade så lite fokus på armen.
Snyggt! Synd bara att kameramannen hade så lite fokus på armen.
Titta på ex skidsporten, då är alltid skidor uppe i ansiktet så att det är i bild. Motsvarande skulle vara tillämpligt här dvs en arm (givetvis rätt arm) som fixar till frillan etc.Amatör, räcker med en spegelbild från kastrullen för att se klockan
Gillar du rätten? Åt den hos Gordon Ramsey i London. Blev inte impad. Känns lite 80-tal.Försökte mig på lite Wellington ikväll.
Blev helt ok.
Gordon gör inget annat än wellington och musslor eller?Gillar du rätten? Åt den hos Gordon Ramsey i London. Blev inte impad. Känns lite 80-tal.
Det var helt ok. Men inget speciellt så att säga.Gillar du rätten? Åt den hos Gordon Ramsey i London. Blev inte impad. Känns lite 80-tal.
Fick precis gåshud!
Haft samma upplevelse där. Bitterfitta som måste ligga med kocken eller nåt. Borde fått foten dag 1.Punk Royale igår!
En smakmässig överkörning och kul som satan. Nån servitris som borde söka jobb på försökringskassan istället men musiken var så hög att man ändå inte hörde vad hon sa.
Något i gjutjärn. Använt min i 15 år så gott som varje dag. Fortfarande överlägsen allt annat jag provatNån som har ett tips på en bra allround stekpanna?
Han med snygg klockavem är Joffrey då? jag och flickvännen satt och gissade och jag tror att det är den skäggige oxfilé-lagande herren. Han verkar gilla livets goda och har alltid en klocka runt handleden. Grattis isåfall, du klarade dig. Den andre jag tänkte på var den långe tatuerade killen som åkte ut idag.