Icke, har exakt samma i alla avsnitt jag är med iahaaaa helt fel alltså! glömde bort dig grattis!
Har du bytt klocka mellan varje avsnitt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icke, har exakt samma i alla avsnitt jag är med iahaaaa helt fel alltså! glömde bort dig grattis!
Har du bytt klocka mellan varje avsnitt?
Icke, har exakt samma i alla avsnitt jag är med i
Är du verkligen på rätt forumjag har inte tänkt på det då jag inte har tittat efter klockor. god lycka i fortsättningen!
Jag kommer inte skriva mitt namn då det inte ska vara sökbart här, men ni kan gott få se min officiella bild för topp 12 där klockan framgår tydligt
Kan säga så mycket som att allting är inspelatGrattis och lycka till!
Du kan du!
Vad händer nu? Sker det "live" vecka för vecka, eller spelades/spelas allt in på en gång?
(förstår att du inte kan säga allt, men lite info om inspelningen vore kul)
Kan säga så mycket som att allting är inspelat
Klart det är jobbigt, familjen vet naturligtvis lite mer men värst har varit att hålla masken för alla vänner Och kontakten är benhårda som sig bör, och därför svarar jag väldigt gärna på frågor men aldrig något som avslöjar programmen!Det är så alltså... F-n va' jobbigt för er deltagare att vänta med resultatet till familj och vänner. Och nyfiket folk på forum... Antar att kontrakten är ganska hårda!
Måste varit grymt kul och lärorikt oavsett hur det gått! Och att du kan och är seriös i ditt matintresse har vi ju sett. Jag tippar topp 3, minst!
Klart det är jobbigt, familjen vet naturligtvis lite mer men värst har varit att hålla masken för alla vänner Och kontakten är benhårda som sig bör, och därför svarar jag väldigt gärna på frågor men aldrig något som avslöjar programmen!
Gävle pågick under 3 dagar, mer än så vill jag inte kommentera nuSjälvklart!
Får man fråga hur många dagar inspelningarna pågick? Tight schema?
Intressant det här... Du får berätta mer efterhand!
Vad roligt, du får gärna PMa mig vemMycket roligt! Är även bekant med en av deltagarna så då finns det två att heja på
Chef!Jag kommer inte skriva mitt namn då det inte ska vara sökbart här, men ni kan gott få se min officiella bild för topp 12 där klockan framgår tydligt
Grymt kul! Det här kanske man ska kolla på ändå...Jag kommer inte skriva mitt namn då det inte ska vara sökbart här, men ni kan gott få se min officiella bild för topp 12 där klockan framgår tydligt
Så om man ska boka dig ska man göra det nu innan du blir kändis!Kan säga så mycket som att allting är inspelat
Köpte en gjutjärnspanna från Ronneby bruk som blivit en favorit. Lätt trots gjutjärn och trevligt utseende.Nån som har ett tips på en bra allround stekpanna?
Den är toppen, har både ~28 cm och en mindre.Köpte en gjutjärnspanna från Ronneby bruk som blivit en favorit. Lätt trots gjutjärn och trevligt utseende.
Jag tänkte faktiskt komplettera med ytterligare en jag med.Den är toppen, har både ~28 cm och en mindre.
Haha det kanske är en idéSå
Så om man ska boka dig ska man göra det nu innan du blir kändis!
Köpte en gjutjärnspanna från Ronneby bruk som blivit en favorit. Lätt trots gjutjärn och trevligt utseende.
Yes, gillar man kinespannor som slår sig är det fritt fram! Frågan man bör ställa sig är varför man köper en gjutjärnspanna.Den är toppen, har både ~28 cm och en mindre.
Bad rekommenderar du då?Yes, gillar man kinespannor som slår sig är det fritt fram! Frågan man bör ställa sig är varför man köper en gjutjärnspanna.
Har haft min över ett år. Använder den dagligen och den är jämn och fin och har en bra värmespridning.Yes, gillar man kinespannor som slår sig är det fritt fram! Frågan man bör ställa sig är varför man köper en gjutjärnspanna.
Bad rekommenderar du då?
Har själv en emaljerad gjutjärn från le Creuset och det får väl anses vara bland det sämsta alternativet (tung, bränner fast vid högre temperaturer, ömtålig-ish).
En tjockare gjutjärnspanna. Le Creuset är emaljerad även på insidan, skulle rekommendera en som är inbränd i olja ist.Bad rekommenderar du då?
Har själv en emaljerad gjutjärn från le Creuset och det får väl anses vara bland det sämsta alternativet (tung, bränner fast vid högre temperaturer, ömtålig-ish).
Jämn värmefördelning på induktion? Nackdelen är också att pannan kyls ned kraftigt när du slänger på köttbiten om pannan är tunn. Vikten gör nytta så känns som en dålig kompromiss. Om jag vill ha en lätt panna hade det blivit kolstål ist. Görs i kina eller frankrike beroende på modell.Har haft min över ett år. Använder den dagligen och den är jämn och fin och har en bra värmespridning.
Vad menar på med kinespanna? Görs de i kina?