Coops egna köpebrööööö ska tydligen vara det bästa om man ska tro Hamburgargruppen på facebookNä, det är köpebröööö. Inte så bra tyvärr. Tycker det är svårt att hitta bra köpebrö till burgare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coops egna köpebrööööö ska tydligen vara det bästa om man ska tro Hamburgargruppen på facebookNä, det är köpebröööö. Inte så bra tyvärr. Tycker det är svårt att hitta bra köpebrö till burgare.
Jag tycker att Garants briochebröd är kanonbra, finns på Willys!Nä, det är köpebröööö. Inte så bra tyvärr. Tycker det är svårt att hitta bra köpebrö till burgare.
Kan bara hålla med!Jag tycker att Garants briochebröd är kanonbra, finns på Willys!
Tips är att köpa frallor, gärna lite grövre och platta till lite för att få ur luft. Blir süperbra!Nä, det är köpebröööö. Inte så bra tyvärr. Tycker det är svårt att hitta bra köpebrö till burgare.
Ikea har bra matlådor i glas.Har någon här några schyssta tips på matlådor då jag börjat tröttna på mina vanliga! Tänkt att göra ett antal nu i veckan!
Jag tycker att Garants briochebröd är kanonbra, finns på Willys!
Tycker de är för luftiga och blir geggigaKan bara hålla med!
Har för mig att Dahls är riktigt bra.Tycker de är för luftiga och blir geggiga
Brukar rosta brödet lätt. Tycker både det blir godare och mindre geggigt.Tycker de är för luftiga och blir geggiga
Är väl bara att frysa in?Brukar rosta brödet lätt. Tycker både det blir godare och mindre geggigt.
Har bakat potatisfrallor förr som blir toppen men tycker att det är svårt att motivera arbetsinsatsen...
Japp och de blir bra efter upptining också men när de är slut måste man ju baka nyaÄr väl bara att frysa in?
Haha ja men tar ju inte så långt tid, och så länge man har plats i frysen så räcker det länge!Japp och de blir bra efter upptining också men när de är slut måste man ju baka nya
Vill slå ett slag för griskind. Extremt gott och det skulle troligtvis passa perfekt till en risotto. Annars kanske tupplever kan passa om du inte har tid att koka kinder.Sugen på att göra en svamprisotto i helgen med något kött till, någon av alla kunniga här som har tips på vad man skulle kunna göra? har funderat på risotto med trattkantareller och lammfilé med rosmarin eller dyl.
Bör man ha sås om ja, vad för sås??
Har ätit oxkind vilket var riktigt gott. Är överlag lite känslig mot vissa typer av mat som inälvsmat (frånsett i Kina där man åt vad skumt som helst) men ska kolla upp griskind! Tack för tipsetVill slå ett slag för griskind. Extremt gott och det skulle troligtvis passa perfekt till en risotto. Annars kanske tupplever kan passa om du inte har tid att koka kinder.
Fördelen med griskind är att det i sammanhanget skulle kunna räknas som ”snabbmat”.. de går för det mesta bra att bräsera dem utan att putsa dem innan, och det tar bara ca.1,5h från att du börjar tills det är klart.Har ätit oxkind vilket var riktigt gott. Är överlag lite känslig mot vissa typer av mat som inälvsmat (frånsett i Kina där man åt vad skumt som helst) men ska kolla upp griskind! Tack för tipset
Billiga hyllprodukter från Kina.När jag ändå är i tråden passar jag på att fråga om någon känner till kastrulltillverkaren Dorre och i så fall vilken kvalitet dessa håller. Verkar vara överkomliga i pris och har koppar varianter (om än "for show").
Som jag tyvärr misstänkte då. Tips på alternativ som inte ligger i prisklass med demeyre, de buyer och mauviel osv och gärna koppar om det finns. Även tittat på Scanpan rostfria, hur står sig dem?Billiga hyllprodukter från Kina.
Gå och känn på dem. Oftast är ju bara kopparn ett tunnare ytlager. Hade gått upp i någon flerlagersvariant för de känns trevligare ovh värmer jämnare. Beror ju också på vad det är för kastrull du är ute efter. Scanpan tycker jag är rätt fula men mer än så kan jag inte säga. Lite tveksam om jag valt koppar dock, oxiderar väldigt snabbt.Som jag tyvärr misstänkte då. Tips på alternativ som inte ligger i prisklass med demeyre, de buyer och mauviel osv och gärna koppar om det finns. Även tittat på Scanpan rostfria, hur står sig dem?
Tack för svar! Ska gå och kika, söker kastrull på 2-3L.Gå och känn på dem. Oftast är ju bara kopparn ett tunnare ytlager. Hade gått upp i någon flerlagersvariant för de känns trevligare ovh värmer jämnare. Beror ju också på vad det är för kastrull du är ute efter. Scanpan tycker jag är rätt fula men mer än så kan jag inte säga. Lite tveksam om jag valt koppar dock, oxiderar väldigt snabbt.
Ankbröst?Sugen på att göra en svamprisotto i helgen med något kött till, någon av alla kunniga här som har tips på vad man skulle kunna göra? har funderat på risotto med trattkantareller och lammfilé med rosmarin eller dyl.
Bör man ha sås om ja, vad för sås??
Aldrig gjort men kan absolut vara intressant!Ankbröst?
BusenkeltAldrig gjort men kan absolut vara intressant!
Blir att kolla upp! Samt se om man ens kan köpa i min håla till stadBusenkelt
Tack för svar! Ska gå och kika, söker kastrull på 2-3L.
Snyggt jobbat! Passar på att ställa första frågan, vad gör ni imellan avsnitten? Har ni tillgång till ett kök där ni kan öva? Får ni lektioner eller nått annat?Nu får ni ta och kolla mästerkocken ikväll kl 20:00
Ni får en exklusiv frågestund om programmet efter
Jag har sett i alla fall tvåSåg jag rätt att det finns en Rolex till i programet!?