• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den nya större mattråden

Jag håller la strega jävligt högt just nu. Aldrig ätit dåligt eller tråkigt där.
Koka och 28+ alltid bra också

Tyckte SK var riktigt bra när jag var där för 1-2 månader sedan

Käkat både på SK och Koka, tyckte då att Koka höll måttet bättre. Dock åt jag den lilla (4 rätters) på SK vilket jag misstänker att de lagt mindre krut på jämfört med 6 och 8-rätters. Så nästa gång jag går till SK blir det 6 eller 8-rätters. Dock har de bytt meny sen jag var där senast och kan såklart bara varit otur.
Men Koka är definitivt bra!

Wannabe @Joffrey ikväll, risotto med lite citronzest, riktigt lööööööös. Mkt gott.
4D9B89FA-74A0-464C-8B25-37F866805765.jpeg

Du som har koll, hur står det sig prismässigt mot andra 3-stjärniga?

Tror det ligger på 3k +1.5k för vin.
Billigare än många klassiska parisare och japaner.
Ligger lite billigare för dryck än andra i norra Europa men ungefär samma för mat.
Svårt att jämföra med andra då vissa serverar avsmak och vissa ej.
Men skulle säga i nedre regionerna pissmössigt rent generellt.
Dyrt men extremt prisvärt.

• Like
Reactions: ZQT
Billigare än många klassiska parisare och japaner.
Ligger lite billigare för dryck än andra i norra Europa men ungefär samma för mat.
Svårt att jämföra med andra då vissa serverar avsmak och vissa ej.
Men skulle säga i nedre regionerna pissmössigt rent generellt.
Dyrt men extremt prisvärt.
Vilken motsägelse, ”dyrt men prisvärt”
Är något prisvärt är det ju absolut inte dyrt. Mycket pengar kan det vara, dyrt är något som inte är prisvärt

Tillbaka
Topp