• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den nya större mattråden

Tråkigt att du inte vann men hoppas att du söker till Sveriges yngsta mästerkock! Nu måste du berätta om allt bakom kulisserna hur det verkligen går till. Känns ju ibland som att de skulle kunna dra upp en blåval från Skafferiet och alla deltagarna vet exakt hur man filear den utan att någonsin har gjort det innan. @Joffrey

Erik glömde/failade ju tre grejer.
Tog Stjärtarna på hummern, glömde tryffeln och glömde blomkålen.
Tycker du skulle vunnit som inte failade.

Grattis till andraplatsen förresten, riktigt bra jobbat!

Vill minnas att det var samma sak i förra årets final. Det var som att de hade bestämt på förhand vem som passade bäst i vinstkonceptet.

#foliehatt :)

Stabilt jobbat @Joffrey och grattis till en andra plats även om det säkert kändes lite tufft just då!

Jag är grymt imponerad över din matlagning och du kan känna dig mycket stolt över det du gjort under programmets gång! Lycka till framöver oavsett om det blir nåt inom mat eller juridik!

Vore mycket kul att få lite inside info om hur det går till under programmet, men antar att det får tas i ett mindre öppet forum än detta i så fall...

Grattis igen!

Stabilt jobbat @Joffrey och grattis till en andra plats även om det säkert kändes lite tufft just då!

Jag är grymt imponerad över din matlagning och du kan känna dig mycket stolt över det du gjort under programmets gång! Lycka till framöver oavsett om det blir nåt inom mat eller juridik!

Vore mycket kul att få lite inside info om hur det går till under programmet, men antar att det får tas i ett mindre öppet forum än detta i så fall...

Grattis igen!
Stort tack, och det lutar absolut åt juridik snarare än mat!

Vi får ta en GTG snart, just name the date!

Jag vill passa på att langa ett stort tack till alla som hejjat och peppat under programmets sändning, det har verkligen värmt att få höra alla era lovord och härliga kommentarer :) Nu är jag nog klar med media och det är helt ok för min del, så nu går jag vidare och letar tillbaka till att mest nörda om klockor :D

Puss på er, det har verkligen vart skoj detta!

Jag vill passa på att langa ett stort tack till alla som hejjat och peppat under programmets sändning, det har verkligen värmt att få höra alla era lovord och härliga kommentarer :) Nu är jag nog klar med media och det är helt ok för min del, så nu går jag vidare och letar tillbaka till att mest nörda om klockor :D

Puss på er, det har verkligen vart skoj detta!
Du är grym, Adam;)

Såg mitt första (och sista) avsnitt av programmet någonsin igår :)
Imponerande att ha gått såpass långt, förhoppningsvis har du en karriär som väntar på dig efter all mediaexponering. Antar du har ett hyffsat kontaktnät som du kan nyttja nu också.

Tillbaka
Topp