• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den nya större mattråden

Såg finalen idag... du var överlägsen @Joffrey och den värdige vinnaren ! :happyhappy:

Om det finns nån rättvisa borde det trilla in jobberbjudanden nu för dig. Du borde inte lägga av när du har en sådan talang! Synd om bara en ev partner skulle få ta del av den ;)

Snygg Rolle också :rolex:

Såg klart först nu. Grymt jobbat, riktigt imponerad. :)
Att döma av det som visats så är känslan att det var bestämt redan innan och att hur mycket den som vinner vill satsa på att marknadsföra programmet har en avgörande betydelse (har sett alla säsonger).

Såg klart först nu. Grymt jobbat, riktigt imponerad. :)
Att döma av det som visats så är känslan att det var bestämt redan innan och att hur mycket den som vinner vill satsa på att marknadsföra programmet har en avgörande betydelse (har sett alla säsonger).
Nja, jag håller Erik och jag som jämnstarka så jag håller inte helt med där :) Det är heller inte lönt att spekulera om sånt, jag unnar Erik att vinna och glad för hans skull!

Fan va cool du är @Joffrey ! Blir lite besviken när du säger att du hellre satsar på juridiken, hade ju längtat att få gå till en restaurang och smaka din mat!

22 år gammal och kan göra såna saker! Helt otroligt!

Grattis till andraplatsen! :D
Tack så jättemycket! :) Inget är ju satt i sten, men så länge jag inte får ett erbjudande eller startar ett projekt jag tror på långsiktigt så kommer jag inte överge juridiken! Men vi får se ;)

Såg finalen först idag! Väldigt imponerad av dig @Joffrey. Eller egentligen av alla som är med i programmet. Att bara få råvaror eller ska vi i vissa fall kalla det icke-råvsror? ;) och sedan skapa så magiska saker är bortom mig att du/ni lyckas med! Grattis till andraplatsen! Vart iallafall en riktig drömfinal kan man ju lugnt påstå :)

Det blev Shibumi igår till slut, svårt att få bord på många ställen på lämpliga tider.

Jääääklar vad bra det var dock.

AD375F8E-0F6B-43C0-81B8-AF05F0EC7612.jpeg

Tack för alla restaurangtips!

Tack så jättemycket! :) Inget är ju satt i sten, men så länge jag inte får ett erbjudande eller startar ett projekt jag tror på långsiktigt så kommer jag inte överge juridiken! Men vi får se ;)
Sg finalen igår kväll och hållt mig från tråden för att slippa spoliers, riktigt surt att du åkte på stryk! Trodde du skulle ta det efter huvudrätten. Var dessutom övertygad om att du skulle vinna "efter stängning" så man kunde kommit och provat ditt käk. Känns surt! Men ge inte upp och ställer mig till hyllningskören som säger att du är grym!

Sg finalen igår kväll och hållt mig från tråden för att slippa spoliers, riktigt surt att du åkte på stryk! Trodde du skulle ta det efter huvudrätten. Var dessutom övertygad om att du skulle vinna "efter stängning" så man kunde kommit och provat ditt käk. Känns surt! Men ge inte upp och ställer mig till hyllningskören som säger att du är grym!
Tack som fan! Efter stängning är jag glad att jag slapp, jobba gratis är inget jag ser som ett pris

Såg precis finalen - väl kämpat @Joffrey i vad som måste varit den tajtaste och bästa slutuppgörelsen i programmets historia. Imponerad av din teoretiska och tekniska kompetens och över att i princip allt du presenterade kändes habilt, genomtänkt och vällagat. Erik hade möjligen lite edge på dig i läggen + en lite "friare" stil och ett mer direkt bokkoncept, men som sagt, det verkade väldigt jämt.

Såg precis finalen - väl kämpat @Joffrey i vad som måste varit den tajtaste och bästa slutuppgörelsen i programmets historia. Imponerad av din teoretiska och tekniska kompetens och över att i princip allt du presenterade kändes habilt, genomtänkt och vällagat. Erik hade möjligen lite edge på dig i läggen + en lite "friare" stil och ett mer direkt bokkoncept, men som sagt, det verkade väldigt jämt.
Tack så mycket, och jag håller med dig i det du skriver! Erik gjorde allt sjukt stabilt och bra och därför förtjänade han att vinna :)

Tillbaka
Topp