Finns liksom inte sÄ mycket att diskutera med folket pÄ Breitling, klockan Àr redan visad och döpt.Jo det tackar jag för
Men skulle villa se dej ha en liten diskussion med denna med screenshots![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns liksom inte sÄ mycket att diskutera med folket pÄ Breitling, klockan Àr redan visad och döpt.Jo det tackar jag för
Men skulle villa se dej ha en liten diskussion med denna med screenshots![]()
Finns liksom inte sÄ mycket att diskutera med folket pÄ Breitling, klockan Àr redan visad och döpt.Olyckligt val av namn, tror mycket handlar om just namnet faktiskt.
Nej det har du rÀtt i dÄ det Àr centralt styrt har HK bestÀmt nÄgot sÄ Àr det som gÀller![]()
Japp namnet gissar jag med pÄ.
Men pÄ vissa tycker jag att det fattas detaljer dÄ man Àr van med dom iofs.
Vi fÄr se hur dessa sÀljer ?
Undra vart B60 har fastnat
//Simon
nÄgon som vet hur breitling sverige stÀller sig till att Àndra en ny chronomat frÄn den högblanka poleringen till borstat ?
har inte tegelstenar till hÀnder...Varför inte köpa en redan borstad klocka? Chronomat 44 Blackbird eller Chronomat 44 Flying Fish![]()
Grattis Yonsson!![]()
![]()
![]()
Ny i lÄdan, eller pÄ armen rÀttare sagt.
Breitling Cosmonaute A12019 med manuellt 24hrs Lemaniaverk. 41mm, perfekt size.
![]()
Myspystritium, bandet var riktigt Àckligt sÄ det fÄr bli nato tills bandet jag bestÀllt kommer. BlÄnerade visare var jag inte beredd pÄ.![]()
Har inte koll tyvÀrr.
65 varianter av Navi8?SÄÄÄÄ, nu nÀr Navi 8 Àr slÀppt - vad fÄr vi se pÄ Basel? Kern har ju hintat pÄ sin Instagram i kommentarerna om nya slÀpp och utförande pÄ mÀssan..
RÀtt mÀrkligt ÀndÄ utifrÄn denna reklam frÄn Breitling om B60. ( Tested by professionals )Först trodde jag att det var förseningar pga strul med nya urverket men nu blir jag orolig för att de dödat modellen.![]()
WTF
Stop quarts chronograph as i dont think it is valuable for a brand like Breitling?
Gubben Àr ute och cyklar vad Àr det som hÀnder?
TÀnk om man ÀndÄ satt och bestÀmde pÄ ett klockbolag!![]()
Dödar vÀrldens potentiellt bÀsta klocka och ett helt nyutvecklat urverk....
TÀnk om man ÀndÄ satt och bestÀmde pÄ ett klockbolag!
The fuck????
![]()
Dödar vÀrldens potentiellt bÀsta klocka och ett helt nyutvecklat urverk....
Kanske borde hamstra dem...Lite trist kan jag tycka. B60 var ju det roligaste frÄn Breitling pÄ förra Ärets Basel, och snyggaste.
Jag hoppas att de inte fimpar Aerospace. MÄhÀnda har inte Aerospace riktigt gammalt DNA frÄn Breitling-tiden, dÄ det Àr en Schneider-produkt. Men jag tycker Aerospace har fÄtt Àkta DNA med Ären. Modellen Àr ju Breitling och har varit de senaste 30 Ären. Dessutom sÀljer den bra.
Nej för i helvete! Inte rimligt!Hört att han dessutom skippat vingarna och ankaret i loggan och nu bara kör pÄ B:et. Trist om det stÀmmer dÄ Breitling har den frÀckaste loggan.