Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon mer än jag som hann klicka hem Action Diver 38 mm på klockia innan dom ändrade pris till ordinarie 8990 SEK ?
Dom har ju kostat typ 7362 SEK ett tag men nu tillbaka på 8990 SEK.
Jaha... trodde dom klantat till det och sålde den för typ 899 på rean
Har min sedan tidigare, du kommer bli jävligt nöjd.Någon mer än jag som hann klicka hem Action Diver 38 mm på klockia innan dom ändrade pris till ordinarie 8990 SEK ?
Har min sedan tidigare, du kommer bli jävligt nöjd.
Grattis till ett förbannat bra köp!
Slet upp min medans jag gick från postombudet till bilenTack! Det tror jag med. Den ligger fortfarande i kartongen, blir unboxing på julafton har jag bestämt mig för
Slet upp min medans jag gick från postombudet till bilen
Du ser… tålamodet krymper snabbtJag var på väg men tänkte att jag ska avvakta till julafton men fyller år på lördag så blir kanske då.. får se
Kul med H-länk och inte den gamla vanliga oysterlänken. Ser bra ut.Såg att Certina DS-2 nu kommit på en ny länk med blå urtavla:
Dock känns det som att mesh länken passar bättre på denna...
Får väl testa vid tillfälle.
Ja, helt klart värd att kolla in.Kul med H-länk och inte den gamla vanliga oysterlänken. Ser bra ut.
Älskar denna modellen!Nu har den fått vila några dagar så mina andra klockor får luftas lite, men oj så nöjd jag är med den. Lite av en favorit i samlingen!
Jag med, vettigt pris och man vågar använda den i alla sammanhang. Dessutom blir den ju bara snyggare med åren när bezeln börjar patinerasÄlskar denna modellen!
Det är precis så jag resonerar med min tvåton: man vågar använda den i alla situationer och miljöer OCH den är skitsnygg OCH håller tiden svinbra. OCH schweizisk. Perfekt klockaJag med, vettigt pris och man vågar använda den i alla sammanhang. Dessutom blir den ju bara snyggare med åren när bezeln börjar patineras
Vi är sjuukt nöjda båda två, så härligt hahaDet är precis så jag resonerar med min tvåton: man vågar använda den i alla situationer och miljöer OCH den är skitsnygg OCH håller tiden svinbra. OCH schweizisk. Perfekt klocka
Klockia kör kampanj på 41mm.Action diver är en klar favorit men vore fint om de kunde släppa en modell mellan 38mm och 43mm. Någon som har hört något om det är på g?
Klockia kör kampanj på 41mm.
Ohh. My bad!Fast det där är ds action.... inte ds action diver.
Quartz och en helt annan klocka.
Skapligt erbjudande, tackar för tipset. 41 mm är perfekt storlek, hoppas action diver släpps i den storleken också.Ohh. My bad!
Skapligt erbjudande, tackar för tipset. 41 mm är perfekt storlek, hoppas action diver släpps i den storleken också.