Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tuff! Rätt udda måsta jag säga.Dagens nykomling CERTINA, DS Cascadeur
Mäktig!Dagens nykomling CERTINA, DS Cascadeur
Fick span på en beads of rice från zuludiver jag inte kunde låta bli. Riktigt bra blev det, klart kvalitativ känsla på länken som passade perfekt.
Ok, passade good enough då bra blev det iallafall.Ser bra ut!
Men perfekt? PH500 har ju raka bandhorn...
Ok, passade good enough då bra blev det iallafall.
Edit, passade bättre än good enough, typ jättebra iallafall
Gillar också länk bäst jämt, haft den på Certinas milanese mesh, som förvisso är schysst men lite för dressat. Det här blev kanonbra.Låter bra. Var mycket avsaknaden av länk som gjorde att jag sålde min orangea.
Edit. Nä, inte sålde, bytte bort med @MoHaha
Tycker stilen passar klockan bra!Detta tvådelade zulu från Triwa satt väldigt bra tycker jag. Ursäkta badrumsbilderna men det var bästa belysning jag hade att tillgå
Vad är det för mesh-armband du har?Shark mesh på PH1000M, stenhårt
Finns hos Watchwear.seVad är det för mesh-armband du har?
Fin klocka! Är sugen på att köpa en. Hur upplever du den sitter? Har läst att det är en stor klocka men ändå sitter bra på handleden?Shark mesh på PH1000M, stenhårt
Det var verkligen bra!Oerhört skönt med klockor som går bra. Alltid imponerad av powermatic urverken. 7 sekunder plus på 4 veckors daglig användning.
Ingen aning faktisktDet var verkligen bra!
Min PM80 går +3,5 spd efter dagligt användande i snart 3 år.
Vilken version sitter i PH500? 80.611?
Detta tvådelade zulu från Triwa satt väldigt bra tycker jag. Ursäkta badrumsbilderna men det var bästa belysning jag hade att tillgå
Certina
Berätta nu hur klockan sitter på handleden. Läst att den är rätt stor men sitter ändå väldigt bra och upplevs liten? Vad är era tankar om klockan utifrån storleken?
Återkopplar snartBerätta nu hur klockan sitter på handleden. Läst att den är rätt stor men sitter ändå väldigt bra och upplevs liten? Vad är era tankar om klockan utifrån storleken?