Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla med Certina Sverige dom borde ha någon som ligger och skräpar.Ingen som vill rädda mig och sälja en länkbit?
Hittar ingen mailadress, du råkar inte ha den?Kolla med Certina Sverige dom borde ha någon som ligger och skräpar.
Ja du verkar ha hittat den. Annars kan man kontakta Certina Sverige via deras Facebooksida.Hittar ingen mailadress, du råkar inte ha den?
Edit:Hittade
Skickade till deras instagram, det här svaret fick jag.Ja du verkar ha hittat den. Annars kan man kontakta Certina Sverige via deras Facebooksida.
Nu kommer det att låta som om jag inte alls vore född under 90-talet utan långt mycket tidigare, men just "social media manager" är en titel som jag kämpar med att förståSkickade till deras instagram, det här svaret fick jag.
Hej Adrian, Vi säljer tyvärr inga delar eller klockor direkt till slutkund utan bara genom våra auktoriserade butiker. Du hittar dessa på www.Certina.com/sv. Så hjälper dom dig att fixa din länk! MVH, Cecilia social media manager
Haha jag håller med dig.Nu kommer det att låta som om jag inte alls vore född under 90-talet utan långt mycket tidigare, men just "social media manager" är en titel som jag kämpar med att förstå
Ca 12-13.Vet någon hur tjock den nya är?
Det hade varit roligt att slänga in en köpförfrågan och se leveranstid, speciellt eftersom Certinas officiella sidor inte ens har med de nya modellerna bland sitt sortiment och de ADs jag har pratat med säger att de inte kommer få in någonting förräns hösten.Det verkar som man redan kan köpa den nya varianten av Action Diver via Österrike. Såg detta när jag satt och letade efter en annan klocka.
Det hade varit roligt att slänga in en köpförfrågan och se leveranstid, speciellt eftersom Certinas officiella sidor inte ens har med de nya modellerna bland sitt sortiment och de ADs jag har pratat med säger att de inte kommer få in någonting förräns hösten.
Nu ska jag vara lite försiktig med ordvalen eftersom jag inte känner till säljaren eller liknande. Men rent spontant känns det lite som någon form av lockannons och sedan när man väl lägger en köpoffert får man en leveranstid i Oktober eller något liknande. Just eftersom det knappt ens finns några bilder ute ännu, och de som finns har dykt upp på lite halvsuspekta kinesiska sidor och inte på de större forumen. Men, den som lever får se!Precis. Den aktuella återförsäljaren påstår 3-5 arbetsdagar enligt annonsen.
Tack för snabbt svar. Nästa fråga är dock lite svårare att svara på, varför envisas dem med detta "ojämna" avstånd?
Certinas band mäter ofta 22, kanske är det för att få en tightare passform?Jag tror det handlar om att sälja proprietära armband till kundgrupper som inte fattar bättre.
Skulle ha skippat det röda! Är inte heller riktigt 100 kompis med visarna..Har varit på tapeten i annan tråd men förtjänar en plats även här. Certina DS action här med blå tavla. Klara Omega AT vibbar men väckte iaf min köplust.
Ja du har en poäng där. Hoppas den dyker upp i butik något tag så man kan testa. Verkar hamna mellan 4-5000kr. Klart prisvärt om det stämmer.Skulle ha skippat det röda! Är inte heller riktigt 100 kompis med visarna..
Tänkte köpa en Certina DS Action Precidrive (inte automatiska Diver) till en polare i 40 års present. Vad är bandhornsbredden på denna modell?
Skulle gissa runt 6-7kJa du har en poäng där. Hoppas den dyker upp i butik något tag så man kan testa. Verkar hamna mellan 4-5000kr. Klart prisvärt om det stämmer.