Det har du såklart rätt i. Men för kanske sex månader sen låg de mycket bättre i pris. Kanske är det öppet för förhandling om man mejlar lite snällt.De ligger ju trots detta under list fortfarande, samt är AD,till skillnad från Uret.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du såklart rätt i. Men för kanske sex månader sen låg de mycket bättre i pris. Kanske är det öppet för förhandling om man mejlar lite snällt.De ligger ju trots detta under list fortfarande, samt är AD,till skillnad från Uret.se
Jag har precis den modellen. Jag är riktigt nöjd med den! Känns väldigt välbyggd och är faktiskt ganska skönt att ha en quartz som bara tickar på om man inte orkar ställa in tiden på automataren.Hello Certina lovers! Jag var inne på en trevlig klockbutik och provade en DS-2, Precidrive enligt bilden nedan. Storleken på 41mm kändes perfekt och i kombination med med vacker tavla bakom safirglaset upplevdes klockan mycket premium. Någon som känner till modellen eller har något att berätta om den?
Har en snarlik med annan tavelkonfiguration. Riktigt gedigen klocka med ett urverk som håller tiden extremt bra. Min ligger på +3s sen ett år tillbaka. Quickset av tid (timma) utan att stoppa verket är också praktiskt vid sommar/vintertidsövergångar. Enda minusen jag kan komma på är att kronan kan vara lite vass att jobba med, och att de polerade centerlänkarna kan vara lite repkänsliga. Bortsett från det är det extremt mycket klocka för pengarna!Hello Certina lovers! Jag var inne på en trevlig klockbutik och provade en DS-2, Precidrive enligt bilden nedan. Storleken på 41mm kändes perfekt och i kombination med med vacker tavla bakom safirglaset upplevdes klockan mycket premium. Någon som känner till modellen eller har något att berätta om den?
Den där dinkan är riktigt trevlig.Tar väl och slänger upp min första certina.
DS action automatic.
Är fruktansvärd nöjd med klockan, brukar störa mig om jag har klocka med länk en hel dag men denna blir inte alls jobbigt tycker jag.
Klockan har även många ansikten tycker jag beroende på ljus och vinkel, verkligen fantastisk klocka för detta pris.
Är det någon som har bilder på denna klocka med lite olika kombinationer med Nato så vill jag gärna se
Har insertet en nyans av grön eller är det bara ljuset?Ny krona, kronhals och packningar så nu är den redo för bad lagom till hösten...
Den här är nog mitt förstaval när det kommer till fjäll- och skogsturer, känns grymt fältmässig.
Det är faktiskt gröntonat men varierar beroende på ljus. Har faktiskt funderat på om jag ska byta det till svart men är ganska kluven.Har insertet en nyans av grön eller är det bara ljuset?
Ser grymt ut, speciellt om du är ute på mycket friluftsliv! Jag hade behållt som den ärDet är faktiskt gröntonat men varierar beroende på ljus. Har faktiskt funderat på om jag ska byta det till svart men är ganska kluven.
Hej alla! Ny på forumet Tyvärr är min första post lite av det tråkigare slaget..
Här är min Certina DS podium Automatic Chrono:
Varit mycket nöjd med klockan till idag, 12an på urtavlan lossnade idag när jag va och lunchade. Klockan är köpt 2015-12-28 så givetvis har garantin gått ut. Känns lite som någon billig andersson tv från netonnet som går sönder ganska snart efter garatin gått ut.
Konstiga är att ser inte ut som limmet bara lossnat utan snarare att urtavlan har släppt? Måndagsex?
Tips på bästa ställe vart man ska vända sig för få den fixad?
Kan till och med vara fråga om ett sk ursprungligt fel så att konsumentköpslagens reklamationsrätt kan åberopas.Trist, men jag skulle nog ta det en vända med stället du har köpt den oavsett att garantin har gått ut. Med lite tur kanske de gör en bedömning att det är ett goodwill-ärende.
Min 1960 talareKom igen nu alla Certinare. Fram med lite bilder. Måste ju finnas massor av godbitar som vill visa upp sig
Hade jag inte precis köpt min multi-8 så hade jag nog klippt den direkt. Gillar Day date'n.Tackar för erbjudandet dock .
Postar en bild på min favoritKom igen nu alla Certinare. Fram med lite bilder. Måste ju finnas massor av godbitar som vill visa upp sig
Riktigt trevlig den där . Gillar länken skarpt.Postar en bild på min favorit