Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rättNå må det snart bli sommer!
![]()
Säljaren hade ”glömt” nämna att gummit var kapat. Snacka om antiklimax. Riktigt obekvämt att maxa dykarförlängningen.
Den där ser grym ut. Hur upplever du den?
Takk. En komfortabel klokke med 1000m WR og HEV. På hook and loop reima så bærer den like lett som luft. Viserne kunne nok hatt en tynn sort strek på sidene for legibility.Den där ser grym ut. Hur upplever du den?
Oh HEV, det är ju fräcktTakk. En komfortabel klokke med 1000m WR og HEV. På hook and loop reima så bærer den like lett som luft. Viserne kunne nok hatt en tynn sort strek på sidene for legibility.
Välkommen tillbakaGör comeback i tråden, haft den svarta för flera år sedan och ett gäng DS Action i 43mm, men 38mm i blått är ju otroligt bra!![]()
![]()
Man tackar och bockar!Välkommen tillbaka![]()
Jag är riktigt sugen på den här, eller den med blå tavla. Vad är det för band du kör?
Gratulerar, cool!Kunde inte hålla mig.... Blev inköp idag![]()
![]()
Tack! Så sjukt nöjd! Köpte till ett enkelt natoband som sitter kanon. Lär sitta ännu finare till sommaren denna klocka!Gratulerar, cool!![]()
Grattis, den där är riktigt fin! Får man fråga var du hittade den, för den finns väl inte kvar i butik va? Ruggigt sugen på en med den tavlan med.Kunde inte hålla mig.... Blev inköp idag![]()
![]()
Jeg kjøpte min etter at modellen var utsolgt hos AD-er, mens importøren hadde et par på lager. En AD fikk inn 1 stk. etter at importøren i Norge tømte lageret. Hør med importøren til Certina i Sverige. Kan være de har 1-3 modeller som overliggere.Grattis, den där är riktigt fin! Får man fråga var du hittade den, för den finns väl inte kvar i butik va? Ruggigt sugen på en med den tavlan med.