• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella Certina tråden!

1000004250.jpg
DS Podium Automatic i vårsolen 🌞

Haft denna en vecka snart. Alltid varit dykare som drar åt sig min uppmärksamhet och när jag fick se denna hos min lokala urhandel så kunde jag knappt sluta tänka på den. Mycket bättre i verkligheten än på bild.
Haft en Doxa sub300T och denna bärs väldigt likt.
En detalj som är lätt att missa som jag älskar är den polerade ringen runt bezeln på caset. Svårt att få med det bra på bild men men.
Är oerhört nöjd med denna!
DSC05780.jpeg

DSC05786.jpeg

Senast ändrad:
Haft denna en vecka snart. Alltid varit dykare som drar åt sig min uppmärksamhet och när jag fick se denna hos min lokala urhandel så kunde jag knappt sluta tänka på den. Mycket bättre i verkligheten än på bild.
Haft en Doxa sub300T och denna bärs väldigt likt.
En detalj som är lätt att missa som jag älskar är den polerade ringen runt bezeln på caset. Svårt att få med det bra på bild men men.
Är oerhört nöjd med denna!
DSC05786.jpeg
Visst är den bra? Har du noterat hålen på baksidan som dränerar vatten från bezel? Kul detalj.

Tillbaka
Topp