• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella MALM tråden

Ny modell idag: ACE:

Tycker den är riktigt snygg! ..dock så får jag avstå pga avsaknad av datumsnurra.

Gött med lite semestertider! Luftat min Dalton både till sjöss och i luften :)

Nybliven forummedlem och också nybliven ägare till en Catalina bronze black, som jag gillar skarpt!
Cheers!

Bilagor

• 42F79D5B-EE0D-45A8-891E-2A7B25B06FD3.jpeg
    42F79D5B-EE0D-45A8-891E-2A7B25B06FD3.jpeg
    706.2 KB · Visningar: 104
  • A427FA46-3A04-440B-848C-05A8594476D2.jpeg
    A427FA46-3A04-440B-848C-05A8594476D2.jpeg
    529.4 KB · Visningar: 95
Är det någon som har en Bronz Catalina som det skulle kunna tänka sig att släppa? Eller om någon vet någon som är till salu, hör av er :)

Vilken skönhet! Har du gjort det på egen hand? Om ja, hur?
Är det någon som har en Bronz Catalina som det skulle kunna tänka sig att släppa? Eller om någon vet någon som är till salu, hör av er :)
Jag lyckades få tag på en extra genom att höra av mig direkt till Malm via Facebook. De hade då tre-fyra stycken över där jag fick köpa en. Riktigt bra kundservice! Så mitt tips är att kontakta dem direkt och kolla läget :)

Vilken skönhet! Har du gjort det på egen hand? Om ja, hur?

Jag lyckades få tag på en extra genom att höra av mig direkt till Malm via Facebook. De hade då tre-fyra stycken över där jag fick köpa en. Riktigt bra kundservice! Så mitt tips är att kontakta dem direkt och kolla läget :)

När var detta?
Jag har tyvärr inte facebook. Men testade höra av mig till malm via instagram för någon dag sedan. Då hade de tyvärr inga kvar.

Fick Supertrevligt bemötande och vi skulle hålla kontakten ifall något dök upp:)

När var detta?
Jag har tyvärr inte facebook. Men testade höra av mig till malm via instagram för någon dag sedan. Då hade de tyvärr inga kvar.

Fick Supertrevligt bemötande och vi skulle hålla kontakten ifall något dök upp:)
Det var nästan en månad sedan ungefär tror jag, så risken finns nog att de tyvärr är slut. Får hålla tummarna att den kommer tillbaka!

Ingen som hört/sett något nytt om den kommande dykaren..?

Du har sett teasern på deras egen webbsida?

Den där länken har jag helt missat! Tack! 😍

Kan nog bli riktigt cool den där 👌🏼🐸

Hade också missat den länken! Ser mycket spännande ut!!

Den där länken har jag helt missat! Tack! 😍

Kan nog bli riktigt cool den där 👌🏼🐸

Hade också missat den länken! Ser mycket spännande ut!!

Så kom det lite mer mediarapportering:

Tritiumtuber och den där kapilära djupmätaren. Jag gillar. :)

Profilen ser fantastisk ut!

Så kom det lite mer mediarapportering:

Tritiumtuber och den där kapilära djupmätaren. Jag gillar. :)
Verkligen intressant! Eftersom Sjöö Sandström aldrig behagar släppa sin nya Landsort får det här bli den svenska dykaren man väntat på 😎

Verkligen intressant! Eftersom Sjöö Sandström aldrig behagar släppa sin nya Landsort får det här bli den svenska dykaren man väntat på 😎
Både MALM och Tusenö (Shellback) informerar och visar bilder och videor på de kommande pryttlarna. Gillas! ..men de beror väl på att SS är ett så att säga större brand och längre historia. Men i detta fall ser jag gärna att SS lär av de mindre :)

Både MALM och Tusenö (Shellback) informerar och visar bilder och videor på de kommande pryttlarna. Gillas! ..men de beror väl på att SS är ett så att säga större brand och längre historia. Men i detta fall ser jag gärna att SS lär av de mindre :)
Tusenö kan jag aldrig skaffa eftersom det står Göteborg på tavlan.

Ja, så kan det säkert vara. Verkligen, håller med till 100%! Vi som är intresserade/engagerade i modeller mm uppskattar ju den här typen av uppdateringar, och ur ett försäljningsperspektiv för märket borde det bara vara fördelar 😃

Tillbaka
Topp