Nato igen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick du nĂ„gon bekrĂ€ftelse nĂ€r den skickades eller dök den bara upp? FrĂ„gar Ă„t en vĂ€n som otĂ„ligt vĂ€ntar pĂ„ sinĂntligen har min nya Malm Viggen kommit hem![]()
Ja, jag fick en bekrÀftelse nÀr den var skickad. DÄ jag var en av dom första som bestÀllde denna nÀr dem slÀpptes sÄ fick jag nog min lite tidigare dÄ dom skickar ut dessa efter nummer ordningen pÄ bestÀllningarna.Fick du nÄgon bekrÀftelse nÀr den skickades eller dök den bara upp? FrÄgar Ät en vÀn som otÄligt vÀntar pÄ sin![]()
Okej! tror han bestĂ€llde sin i Maj, nĂ„ja han fĂ„r den tids nog. Ăr du nöjd med den? Vilket urverk valde du?Ja, jag fick en bekrĂ€ftelse nĂ€r den var skickad. DĂ„ jag var en av dom första som bestĂ€llde denna nĂ€r dem slĂ€pptes sĂ„ fick jag nog min lite tidigare dĂ„ dom skickar ut dessa efter nummer ordningen pĂ„ bestĂ€llningarna.![]()
Okej, jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd med den Ă€n sĂ„lĂ€nge, fina detaljer!Okej! tror han bestĂ€llde sin i Maj, nĂ„ja han fĂ„r den tids nog. Ăr du nöjd med den? Vilket urverk valde du?
Första leverans sker i januari enl beskedHur gÄr det med den dÀr dykaren som var pÄ gÄng?
Vad Ă€r det för lĂ€derband du har?Lite bilder pĂ„ sjöofficersklockan, âCommanderâ som tagits fram av Malm tillsammans med representanter frĂ„n flottan.
Klockan levererades med ett metallarmband av oyster typ samt ett marinblÄtt gummiarmband som Àr riktigt bekvÀmt. Tyckte dock att ett lÀderband passade denna klocka fint.
Klockan har tillverkats i 500 exemplar och sÄlts till nuvarande eller tidigare tjÀnstgörande officerare i svenska flottan som ett minne av flottans 500 Ärs jubileum.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HÀr kommer en lÀnk till bandet:Vad Àr det för lÀderband du har?
Ser riktigt trevligt ut!!
Versionen framtagen för röjdykare ska komma i december enligt besked, innan den âcivilaâ. Röjdykarnas version tillverkas i 100 exemplar. Lite annorlunda urtavla och sĂ„ ska baksidan ha utbildningstecknet för röjdykare. Grodan pĂ„ urtavlan heter âAnselmâ och Ă€r en symbol/skyddshelgon för de svenska röjdykarna.Första leverans sker i januari enl besked
Inte jÀttestark, men helt ok.Hej, hur stark Àr lysmassan pÄ Dalton J35?![]()
Riktigt schysst!! Ăr det Malms egna Nato du anvĂ€nder?Lite sol Ă„ bad gör gött pĂ„ patinan, framförallt bad i saltvatten
![]()
![]()
Ej malms egna, ingen aning om vart det kommer ifrĂ„n... nĂ„tt gammalt jag hade liggandesRiktigt schysst!! Ăr det Malms egna Nato du anvĂ€nder?