Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 46 l2l men tjocklek har jag sämre koll påFROGDIVER 39 BLACK SWISS AUTOMATIC
Någon som vet tjocklek och L2L?
Hittar inget på hemsidan och får inget svar på deras mejl.
snyggt armband! köpt via Malm?
Nej hittade den på CSN watchbandssnyggt armband! köpt via Malm?
Jag trivs med mitt svarta läderarmband.
Jag var också där, riktigt trevligt var det faktiskt! Kändes som att det var mest folk kring Malms monter under hela tiden jag var där på dagen.Riktigt kul att se MALM på Stockholm Time igår! Jag fick även chansen att hälsa på Marcus. Väldigt trevligt!
Riktigt tuff. På jakt efter vrakad Catalina. Finns den att köpa ny, eller var det ett enstaka ex?Jag fick med mig denna skönhet hem från Stockholm time.
Riktigt tuff. På jakt efter vrakad Catalina. Finns den att köpa ny, eller var det ett enstaka ex?
Såg det precis. Onekligen lockande och sedan låta den patineras. Men den vrakade är så jäkla tuff. Hade den funnits hade jag klippt den direkt.Du har sett REAn? Inte mycket kvar nu men ett par Catalina i alla fall.
Blowout
MALM Watches – klockmärke från Sverige som tillverkar pilotklockor inspirerade av svensk flyghistoria. Våra klockor designas med grupper ur svenska flygvapnet. Fri frakt. 5 års garanti.se.malmwatches.com
Den blåa i brons är riktigt snygg!MALM måndag med Catalina
Just denna finns bara i detta utförande, jag har frågat flera ggr om jag fått köpa den men alltid fått ett nej. Du får köpa den nya versionen och låta den bada i citronjuice så kan den med tiden bli lika häftigRiktigt tuff. På jakt efter vrakad Catalina. Finns den att köpa ny, eller var det ett enstaka ex?
Ropade precis in en på Auctionet....min första Malm. Mkt imponerad av kvalitetskänslanMalmMåndag. HaBraVecka.