• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hooods

Panerai
2-Faktor
DSC_0395-01.jpeg
 

L.R.Dahl

Omega
Hejsan forumvänner! Är på en flitig jakt efter en tudor Prince oysterdate / day-date och skickar därför en förfrågan i denna passande tråd om det finns någon trevlig individ som har en att avverka. Önskar en 36/38 mm i fint skick. Denna klocka är en present till mig själv på 18 års dagen om en månad så är lite stressad över den knappa tiden.
Tack på förhand
Hälsningar
Love
 

stabil

Cartier
Hejsan forumvänner! Är på en flitig jakt efter en tudor Prince oysterdate / day-date och skickar därför en förfrågan i denna passande tråd om det finns någon trevlig individ som har en att avverka. Önskar en 36/38 mm i fint skick. Denna klocka är en present till mig själv på 18 års dagen om en månad så är lite stressad över den knappa tiden.
Tack på förhand
Hälsningar
Love

http://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-tudor-day-date.html
 

pankhurst

Omega
Då har man äntligen fått den stora äran att kunna posta i denna tråd!
Älskar verkligen stålarmbandet men är ju sjukt sugen på att prova tygarmbandet också, någon som har tips på bra verktyg för armbandsbyte på BB?

CFDC6D08-78E4-414F-85DA-CCBC318D2690.jpeg
Välkommen in i klubben :)
Du kommer ångra dig, been there done that, den bara far och flänger. In my opinion;)
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Då har man äntligen fått den stora äran att kunna posta i denna tråd!
Älskar verkligen stålarmbandet men är ju sjukt sugen på att prova tygarmbandet också, någon som har tips på bra verktyg för armbandsbyte på BB?
CFDC6D08-78E4-414F-85DA-CCBC318D2690.jpeg
Välkommen! Jag kör på Bergeon 6767-F som funkar bra för mig. Kan dock inte påstå att jag har så mycket att jämnföra med :)

Välkommen in i klubben :)
Du kommer ångra dig, been there done that, den bara far och flänger. In my opinion;)
Tycker du? Jag brukar ha det när jag åker skidor och dylikt, tycker det är bekvämare med natot än med länk:cigar:
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Finns det någon här som har testat detta Nato från WatchGecko på en BB burgundy? Skulle vara kul att få se en bild över hur bra färgerna matchar.

upload_2018-1-8_14-20-14.png

Länk: https://www.watchgecko.com/zuludive...ap-hybrid-nylon-nato-satin.php#product-tabs=2
Har ingen bild, men jag har ett tips: med frakten så kommer du upp över 200 kr så välj Royal Straps (http://royalstraps.se/product/nyhet-i-butiken-zuludiver-hybridnato) :) Fast sen använder du så klart rabatten "KS10" (tror jag att det är) och får 10% så då blir det ännu billigare :)
 

Olaus52

Breitling
2-Faktor
Har gått i tankar att köpa mig en Tudor Black Bay. Vad tycker ni är det viktigaste att tänka på inför ett BB köp eller Tudor generellt?
 

Kvist

Breitling
Välkommen in i klubben :)
Du kommer ångra dig, been there done that, den bara far och flänger. In my opinion;)

Tackar! Haha ja man får testa o se helt enkelt! Tycker att de gör sig väldigt bra med textilarmbandet som kommer med. :)

Välkommen! Jag kör på Bergeon 6767-F som funkar bra för mig. Kan dock inte påstå att jag har så mycket att jämnföra med :)

Tackar! Den skall jag kolla upp då!
 
Topp