• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Back

Vacheron
2-Faktor
Tudorfredag :)

4CF53264-D1C4-4D87-BAB7-7FE4AE5D0ED0.jpeg
Fin kombo!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ser riktigt fin ut :) Hur känns länken?
Det är den! Riktigt bra faktiskt. Just denna länk är lite som vissa Breitling-länkar, vilket är intressant. Kvlitetsmässigt känns den mycket bra, låset tycker är coolt. Designen är liksom integrerad men det är fortfarande ett "deployant"-lås med säkerhets"flärp" och de keramiska bollarna, det enda jag saknar är microjustering men de kompenserar med några halvlänkar istället. :)
 

erow

Patek
2-Faktor
Det är den! Riktigt bra faktiskt. Just denna länk är lite som vissa Breitling-länkar, vilket är intressant. Kvlitetsmässigt känns den mycket bra, låset tycker är coolt. Designen är liksom integrerad men det är fortfarande ett "deployant"-lås med säkerhets"flärp" och de keramiska bollarna, det enda jag saknar är microjustering men de kompenserar med några halvlänkar istället. :)
Låter bra. Bara att gratulera till klockan och hoppas du kommer gilla den! Ser riktigt bra ut på handleden :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Låter bra. Bara att gratulera till klockan och hoppas du kommer gilla den! Ser riktigt bra ut på handleden :)
Jag tackar. Ja jag gillar den rejält. En design som jag tror håller i längden också, så detta blir en keeper :)
Ja den sitter perfekt på mig vilket gjorde att jag bara fick ta den direkt ;) Den sitter verkligen jätteskönt och rent storleksmässigt är den någonstans emellan BB36 som är liite liten och BB41 som känns liite stor. :) Känns verkligen perfekt.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ruskigt fin. Grattis till en vacker klocka! Riktigt classy:happyhappy: Vad listar den där? Det där kanske vore nåt till farsans 60-årsdag. Snart pensionär och lär ju bli dagvill!? Kanske skönt med daganvisning för en pensionär som är konstant ledig?!?
Tack!
Den listar 24,380kr, är 39mm, har 100M WR med skruvad krona och ETA-verk av hög grad.
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
image.jpg
Någon som trstat både BBB och 58:an å kan göra ett uttalande om det är värt å byta för att få en smäckrare klocka? (Främst tjockleken som verkar najs. Samt min GS som är D39,5mm är otrolig...)
 
Topp