Bonumm
Silver
Den såg lite liten ut.Tennstopet i höstas. Rekommenderas!
P.S. Ursäkta för dålig bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den såg lite liten ut.Tennstopet i höstas. Rekommenderas!
P.S. Ursäkta för dålig bild
Den såg lite liten ut.
Majo?Hillenberg på lunchen. Lite "mjuk" i konsistensen men riktigt bra smak och rejält med pommes...
Japp - den petade jag bort direkt. Inser nu förresten att jag dessutom saknade dijon... Och rödlöken fanns inte med på menyn utan den fick vi be dem lägga till. Fortfarande gott men det får bli en rekommendation med en liten varning...
Persilja?Ska ta mig i kragen och prova en grej jag tar från minnet från öl och whisky mässan i Malmö.
Hackad biff, friterad kapris samt timjan, dijon, äggula, men sen så minns jag inte vad mer som fanns till
kommer att ha finhackad rödlök (evt syrad istället) men sen då?
Låter sjukt gott.
här en råbiff med inspiration skamlöst stulen från Mathias Dahlgren.
Råbiffen är fint skuren oxfilé, med salt och peppar, hackade ostron, olivolja och lite ostronspad. Toppad med schalottenmayo och persilja.
Galet gott. Testa!Låter sjukt gott.
Säkerligen smarrigt! Men vilket dåligt hantverk på löken.Trevlig lunch på Tennstopet!
Äh det får man ta Cognac i snipan, pricken över iet så att säga!Säkerligen smarrigt! Men vilket dåligt hantverk på löken.
Vad är det i snipan?
Tennstopets är riktigt bra.Trevlig lunch på Tennstopet!
Giller den oxå, blir alltid den när jag är i Stockholm. Hamnar ju alltid på LW efter råbiffen också.Säkert varit uppe i tråden åtskilliga gånger men vill verkligen slå ett slag för Sturehofs råbiff!
Otroligt trevlig, kombinerat med service i världsklass. Är ni förbi sthlm kan jag varmt rekommendera.
Farlig kombination med Sturehof + LW...Giller den oxå, blir alltid den när jag är i Stockholm. Hamnar ju alltid på LW efter råbiffen också.