• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den ostekta tråden om Råbiff.

Bonumm

Panerai
Tennstopet i höstas. Rekommenderas!
362C4AF3-73AE-4147-B51D-9977A7829E83.jpeg

P.S. Ursäkta för dålig bild :(
Den såg lite liten ut.
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Japp - den petade jag bort direkt. Inser nu förresten att jag dessutom saknade dijon... Och rödlöken fanns inte med på menyn utan den fick vi be dem lägga till. Fortfarande gott men det får bli en rekommendation med en liten varning...
 
Senast ändrad:

Sjobedan

Rolex
Ska ta mig i kragen och prova en grej jag tar från minnet från öl och whisky mässan i Malmö.

Hackad biff, friterad kapris samt timjan, dijon, äggula, men sen så minns jag inte vad mer som fanns till :(

kommer att ha finhackad rödlök (evt syrad istället) men sen då?
 

PANI

Cartier
Säkert varit uppe i tråden åtskilliga gånger men vill verkligen slå ett slag för Sturehofs råbiff!
Otroligt trevlig, kombinerat med service i världsklass. Är ni förbi sthlm kan jag varmt rekommendera.
 

Eroll

Cartier
Råbiff på oxfilé från Johannes kök i Linköping. Tillbehör var tryffel, brynt smörmajonäs, picklad rödbeta och friterad potatis samt grasse på toppen.
Min första upplevelse med råbiff men definitivt inte sista. :) (kass bild gör inte rätten riktigt rättvisa.)
råbiff-01.jpeg
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Råbiffen på Ön av Adam och Albin. Otroligt god. Bästa jag ätit. Tyvärr ingen bild.
 
Topp