Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 sålde min, Ångrar det bittert.Grym trådstart! Har själv tänkt tanken att starta en. Jag hade en pepsi, älskade den. Sålde ändå. Kan inte för mitt liv begripa varför. Grym klocka!
Snyggt, vad är det för storlek på seamastern, 40?
Snygg länk! Passade ju superbra!Efter att mentalt suttit fast i min Sumo, SPB147 och Monacon, har jag lyckats höja blicken något och hittat den svarta Samuraien
Den är ju ganska speciell, men är också härligt kantig.
Snyggt tavla!
41mm. Modellen 2254.50Snyggt, vad är det för storlek på seamastern, 40?
Modellen är från början av 2021. Jag har versionen till Japan Domestic Market SBDY081 (vanligtvis SRPF79K1 i världen).Snyggt tavla!
Är det en ny modell?
Sedär! Riktigt fin som sagt! Jag fastnade för tavlan direktModellen är från början av 2021. Jag har versionen till Japan Domestic Market SBDY081 (vanligtvis SRPF79K1 i världen).
Hade räknat bort denna och lagt den i avyttringshögen men den är ju rätt nice så vi får se hur det blir....
Bästa Samun imo
Det var dåligt med samurajer här
Det är min första Seiko och Samurai för den delen Ogillar silikonremmen så den ska bytas. Även fått bra pris på dark manta ray som jag var sugen påBästa Samun imo
Mantan är inte dum den heller. Jag hade blå oem silikonband på min pepsi. Inte helt fel utseendemässigt men kanske inte det mest bekväma. Vill du ha länk så rekommenderar jag watchgecko.Det är min första Seiko och Samurai för den delen Ogillar silikonremmen så den ska bytas. Även fått bra pris på dark manta ray som jag var sugen på
Aha, tack för tipset! Fick med ett svart OEM. Som du skriver är det inte fel för en dykarklocka. Men jag föredrar länk faktiskt. Tack för tipset!Mantan är inte dum den heller. Jag hade blå oem silikonband på min pepsi. Inte helt fel utseendemässigt men kanske inte det mest bekväma. Vill du ha länk så rekommenderar jag watchgecko.
Aha, tack för tipset! Fick med ett svart OEM. Som du skriver är det inte fel för en dykarklocka. Men jag föredrar länk faktiskt. Tack för tipset!
Då sitter den här på min handledOm nån är sugen på en beater Samurai så la jag precis ut min på köp å sälj för ettåfem...
Då sitter den här på min handled
Då sitter den här på min handled