DaCheeseMan
Basic
Här får ni en kors-postning! Underbart Yachting-väder. Kan nämna att jag väntade kanske 6 månader på min. Äntligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värt väntan kan jag tänka mej. Otroligt vacker!!Här får ni en kors-postning! Underbart Yachting-väder. Kan nämna att jag väntade kanske 6 månader på min. Äntligen!![]()
Du köper hellre en klocka som är lite för stor bara för att värdet är "bättre"?Fick nöjet att återigen prova en variant av drömklockan (grå rhodium är mer min grej). Känns fortfarande som att 40mm är lite för stort för mig. Dock känns det som att 40mm kommer hålla värde bättre än 37mm modellen.... Ska försöka prova 37an om ett par helger i Stockholm och får se vad man tycker.... Ordentligt avundsjuk på er som har en YM liggandes hemma![]()
Förvisso men en YM kommer vara ett enormt köp för mig så vetskapen av att man kan få igen pengarna efter några år om man tröttnar gör stor skillnad!Du köper hellre en klocka som är lite för stor bara för att värdet är "bättre"?
Köp något som du verkligen vill ha istället
Tänk om det är fel storlek som får dig tröttna, medan den i rätt storlek får dig vilja åldras med denFörvisso men en YM kommer vara ett enormt köp för mig så vetskapen av att man kan få igen pengarna efter några år om man tröttnar gör stor skillnad!
Mycket bra poäng. Är väldigt mycket fram emot att få prova 37mm också och se vad jag tycker!Tänk om det är fel storlek som får dig tröttna, medan den i rätt storlek får dig vilja vilja åldras med den
42an är bara så bra i mitt tycke.Gillar YM, särskilt ädelmetall.
![]()
![]()
Den är jäkligt snygg. Sköna varma färger med everrose gold och sommarsol. Man längtar ju lite till nästa sommarKom att tänka på min gamla TT YM som jag dessvärre sålt för ett tag sedan. Helt fantastiskt bra sommarklocka, kan lätt tänka mig denna modell igen med svart urtavla. Gillar framförallt formen och storleken på caset på YM alla dagar i veckan jämfört med Sub
Verkligen, denna modell kräver också en klädsam solbränna för att komma till sin rättDen är jäkligt snygg. Sköna varma färger med everrose gold och sommarsol. Man längtar ju lite till nästa sommar![]()
Svårt att säga, men som synes så är det ju en lätt böj på den. Men jag tycker mer det är rassligheten som avgör. Sen vet jag inte om det är solida länkar på denna modellen.Jakten på en YM tar olika spår. Tittar även på TT nu. Vad tror ni om denna länken stretchmässigt?
Är det att du ska få tillbaka pengarna eller tjäna pengar så är ym helt fel modellFörvisso men en YM kommer vara ett enormt köp för mig så vetskapen av att man kan få igen pengarna efter några år om man tröttnar gör stor skillnad!
Rhodium tavlan är verkligen drömvarianten av YM!Nybliven ägare till den här skönheten. Är redan förälskad.![]()
![]()
![]()
Håller medRhodium tavlan är verkligen drömvarianten av YM!
Kul att fler gillar den gamla gryninga platinatavla