• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den smala tråden om ROLEX Yacht Master!

Insåg att jag glömde posta i denna tråden när jag hade denna för ett tag sedan. Bättre sent än aldrig :)
E32CC475-ACFB-4C50-94CE-04A3E41A9B14.jpeg
D051F9CC-FDC1-435A-A5F3-3E810C421724.jpeg

Jag tror också att storleken drar ner priset, fortfarande många som vill ha stort, i princip bara 40mm som snurrar runt här i köp/sälj. Gulguld 35mm går att hitta från ca 90 (ganska sliten länk då) men går man upp lite blir det genast bättre. Måste grunna på saken lite till bara, så fler får gärna komma med inspel och peka mig i någon riktning.
Vid den prisklassen kommer ju en dd in också, kan va värt att ta med i kalkylatorn om man gillar den.

Jäklar vad fin denna är! Landade i lördags :)

Vet inte om det diskuterats förut men vad tror ni är anledningen att sub och gmt är så överepresenterade jämfört med YM?

96382EA9-95BC-4635-AF95-0C13DBCD526F.jpeg

Jäklar vad fin denna är! Landade i lördags :)

Vet inte om det diskuterats förut men vad tror ni är anledningen att sub och gmt är så överepresenterade jämfört med YM?

96382EA9-95BC-4635-AF95-0C13DBCD526F.jpeg
Grattis! Den tavlan är riktig trevlig :)

Jag tror många tycker den är för blingig och köper istället sub’en för den är mer toolig.. men tror att 75% lika gärna kunde köpt YM för dem använder inte sub’en som en toolwatch ändå ;)

Grattis! Den tavlan är riktig trevlig :)

Jag tror många tycker den är för blingig och köper istället sub’en för den är mer toolig.. men tror att 75% lika gärna kunde köpt YM för dem använder inte sub’en som en toolwatch ändå ;)

Tack! Riktigt nöjd faktiskt :)

Jo min tanke var väl också först att den var för blingig.. Men efter några dagar på armen så känns det inte så :)

Tack! Riktigt nöjd faktiskt :)

Jo min tanke var väl också först att den var för blingig.. Men efter några dagar på armen så känns det inte så :)
Äsch, lite bling har ingen dött av!
Tycker det är ett roligare (samt ovanligare) alternativ till en 116610/114060, och än så länge är det väl varken kö eller överpriser på denna modell? :)

Äsch, lite bling har ingen dött av!
Tycker det är ett roligare (samt ovanligare) alternativ till en 116610/114060, och än så länge är det väl varken kö eller överpriser på denna modell? :)

Instämmer! Upplever den mycket roligare än 116610/114060. Verkar varken vara kö eller överpris men det kan ju ändras snabbt.

Någon som kört gummi på sin YM?

Kört min på stranden hela sommaren men sanden repar lite väl mkt på de polerade länkytorna....

Tillbaka
Topp