De tyckte att du skulle betala vad som står på prislappen och du tyckte inte det?
På ett ungefär. Jag vill egentligen ha 37 mm, men dom hade bara den lite högre satta 40 mm i skylten, om den släppts till samma som en 37 mm så hade jag slagit till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De tyckte att du skulle betala vad som står på prislappen och du tyckte inte det?
I see, mycket fin klockan iaf, hoppas du hittar rätt!På ett ungefär. Jag vill egentligen ha 37 mm, men dom hade bara den lite högre satta 40 mm i skylten, om den släppts till samma som en 37 mm så hade jag slagit till.
Vid den prisklassen kommer ju en dd in också, kan va värt att ta med i kalkylatorn om man gillar den.Jag tror också att storleken drar ner priset, fortfarande många som vill ha stort, i princip bara 40mm som snurrar runt här i köp/sälj. Gulguld 35mm går att hitta från ca 90 (ganska sliten länk då) men går man upp lite blir det genast bättre. Måste grunna på saken lite till bara, så fler får gärna komma med inspel och peka mig i någon riktning.
Den är amazing. Fattar inte att man inte ser den oftare på forumet.Insåg att jag glömde posta i denna tråden när jag hade denna för ett tag sedan. Bättre sent än aldrig
![]()
![]()
Den är amazing. Fattar inte att man inte ser den oftare på forumet.
Men det är rätt dyr va?Håller med!
Jämfört med valfri sportstål från Rolex som i dagsläget har långa köer och säljs till över list så blir den ju nästan prisvärdMen det är rätt dyr va?
The best! Sitter ju samma urverk i som Submariner så när den får en uppdatering (gissar att det lär hända inom ett par år) lär YM också haka påGrym sommardinka.
Någon som hört något skvaller om uppdaterat verk i YM framöver?
![]()
Men det är rätt dyr va?
Jämfört med valfri sportstål från Rolex som i dagsläget har långa köer och säljs till över list så blir den ju nästan prisvärd![]()
Mja, beror ju på vilken metall man vill ha, t ex en stål YM ligger väl runt 105-110 så viss skillnad är det ju
The best! Sitter ju samma urverk i som Submariner så när den får en uppdatering (gissar att det lär hända inom ett par år) lär YM också haka på![]()
Den är fin den, rose är riktigt mysigt!
Tackar! Ja, tycker kombinationen med svart urtavla och rosé är riktigt lyckatDen är fin den, rose är riktigt mysigt!
Grattis! Den tavlan är riktig trevligJäklar vad fin denna är! Landade i lördags
Vet inte om det diskuterats förut men vad tror ni är anledningen att sub och gmt är så överepresenterade jämfört med YM?
![]()
Grattis! Den tavlan är riktig trevlig
Jag tror många tycker den är för blingig och köper istället sub’en för den är mer toolig.. men tror att 75% lika gärna kunde köpt YM för dem använder inte sub’en som en toolwatch ändå![]()
Äsch, lite bling har ingen dött av!Tack! Riktigt nöjd faktiskt
Jo min tanke var väl också först att den var för blingig.. Men efter några dagar på armen så känns det inte så![]()
Äsch, lite bling har ingen dött av!
Tycker det är ett roligare (samt ovanligare) alternativ till en 116610/114060, och än så länge är det väl varken kö eller överpriser på denna modell?![]()
Körde min på gummi delvis, en bra komboNågon som kört gummi på sin YM?
Kört min på stranden hela sommaren men sanden repar lite väl mkt på de polerade länkytorna....
Everest? Själv hade jag tänkt köpa RBs vulchromatic men klockan försvann i ett byte innan det hann bli av.Körde min på gummi delvis, en bra kombotyvärr såld nu men sugen på en ym igen ...
![]()
![]()