• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den smala tråden om ROLEX Yacht Master!

Det e ju gött. Den e lätt värd 170000 spänn 🤪
 

Bilagor

  • C03088F3-C1E4-4F97-82F0-8DFDAEB5261D.jpeg
    C03088F3-C1E4-4F97-82F0-8DFDAEB5261D.jpeg
    359.9 KB · Visningar: 32
  • Like
Reactions: FZA

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Finns t om AD som har stängda listor på den modellen nu, galet
Galen utveckling på alla Rolex senaste året känns det som. Provade en som låg i fönstret när jag skulle lämna in en annan klocka hos AD i början av 2021, men när jag pratade med Krons om en 126622 för någon månad sen och dom sa 18 mnd.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Galen utveckling på alla Rolex senaste året känns det som. Provade en som låg i fönstret när jag skulle lämna in en annan klocka hos AD i början av 2021, men när jag pratade med Krons om en 126622 för någon månad sen och dom sa 18 mnd.
Ja, modeller som i princip alltid fanns tillgängliga för bara något år sedan är nu svåra att få tag på verkar det som, alla vill ha Rolex helt enkelt
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Något har ju hänt. Köpte av LW för 220 för 2 år sedan.

Ja sälj 🤣
Får se hur det ser ut om 6månader.
Om börsen inte vänder, räntorna går upp då blir det riktigt trångt i dörren.
99 procent av alla rolexbärare har köpt på spekulation och inte intresse..
Det är massproducerade klockor.. många kommer stå kvar med påsarna..
Det finns ingen brist på Rolex klockor om du har pengar. Det är ett riggat system anpassat för en ekonomi i ventilator.

Med glimten i ögat men med en hel del allvar 😄
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Ja sälj 🤣
Får se hur det ser ut om 6månader.
Om börsen inte vänder, räntorna går upp då blir det riktigt trångt i dörren.
99 procent av alla rolexbärare har köpt på spekulation och inte intresse..
Det är massproducerade klockor.. många kommer stå kvar med påsarna..
Det finns ingen brist på Rolex klockor om du har pengar. Det är ett riggat system anpassat för en ekonomi i ventilator.

Med glimten i ögat men med en hel del allvar 😄
Lätt bland dem drygaste inläggen jag läst.
 

hellbit

Cartier
Ja sälj 🤣
Får se hur det ser ut om 6månader.
Om börsen inte vänder, räntorna går upp då blir det riktigt trångt i dörren.
99 procent av alla rolexbärare har köpt på spekulation och inte intresse..
Det är massproducerade klockor.. många kommer stå kvar med påsarna..
Det finns ingen brist på Rolex klockor om du har pengar. Det är ett riggat system anpassat för en ekonomi i ventilator.

Med glimten i ögat men med en hel del allvar 😄
Ja mycket möjligt men jag är inte en av dem som spekulerar. Vad ska jag köpa istället? Gillar ju klockan
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Som ni säger, det har skjutit iväg något oerhört på i stort sett alla modeller. Fick erbjudande för ca ett halvår sedan att köpa en 116622 med den ljusgrå platinatavlan för 100k av en gråis. (Ej LW) Hoppade den och ser nu att LW har en likadan men årsmodellen äldre för 130K.
Har alltid gillat YM men aldrig kommit till skott.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Ja mycket möjligt men jag är inte en av dem som spekulerar. Vad ska jag köpa istället? Gillar ju klockan

Listan var öppen på den hos flera ADs så sent som slutet på januari så ring runt lite om du inte gjort det än. Dessutom har väl listpriset kommit upp en bit över 300 nu så priset ovan är väl inte så sinnessjukt relativt Rolex.

För övrigt finns det ju nu en tråd där man kan diskutera väntetider osv fritt så kanske ska fortsätta där?
 

hellbit

Cartier
Listan var öppen på den hos flera ADs så sent som slutet på januari så ring runt lite om du inte gjort det än. Dessutom har väl listpriset kommit upp en bit över 300 nu så priset ovan är väl inte så sinnessjukt relativt Rolex.

För övrigt finns det ju nu en tråd där man kan diskutera väntetider osv fritt så kanske ska fortsätta där?
Jag äger redan klockan. Se ovan
 
Topp