Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Genitalisk?Första intrycket. Tavlan är helt genialisk! Viklåset supersmidigt. Bandet lite styvt. Ehh, lite mindre massa än mina andra klockor...
![]()
Kan inte du köpa en Cartier Tank automatare och jämföra?Nej, men tavlan är ju ett perfekt exempel på less is more. Fast undrar om den klarar att skalas upp till större storlek?
ser fram emot paketet !Hejdå Tanken!, hoppas vi ses igen.
Ha en bra vecka @filthywatch. Nu ser vi fram emot många uppdateringar nästa vecka!
![]()
Oturlig timing... Jag fixar det under veckan!Kan inte du köpa en Cartier Tank automatare och jämföra?
Jag hade gjort det men jag har just skickat iväg den jag hade.![]()
Ja, du kanske har rätt där? Fem millimeter extra över handleden är ju en hel del trots allt. MÅSTE prova en automatare!Det känns som automaten med datumkomplikation blir för stor. Tycker att den här storleken var lite smått genialisk och bars perfekt. Kommer mer bilder under veckan när jag får lite tid att skriva en ordentlig avrapportering.
Tack för veckan som gått med många trevliga uppdateringar.Hejdå Tanken!, hoppas vi ses igen.
Ha en bra vecka @filthywatch. Nu ser vi fram emot många uppdateringar nästa vecka!
![]()
Haha! Det är min! Återanvände kuvertet! Tänkte inte på att jag la den där. Sorry för skrämselhickan.Fick lite panik när jag skulle öppna värdepostkuvertet förresten. Tyckte att ena sidans tejp såg lite tillknycklad ut, så valde att öppna kuvertet där. Plockar ut lådan, känner efter i botten och hittar en avklippt remsa av tejp och kuvert. Någon har klippt upp försändelsen och sedan taffligt vikt ihop den igen och förstärkt med genomskinlig packtejp. Jag gissar att det är en avvikelse i värdepost-rutinen? Hann inte åka tillbaka innan stängning, och imorgon börjar jobba innan de öppnar och slutar efter. Kanske ska ringa och skälla?
Äsch då, du kan säkert skriva upp en klocka på din krita!Nu har vi sett över finanserna lite, jag och Cartier. Det öppnades tyvärr inga ekonomiska möjligheter för några dressade excesser, så jag får väl se till att vinna utlottningen helt enkelt.
![]()
Haha! Jag förutsätter att du skojar!Jobbar borta idag, förud mot moibiltele och foton, så det blir inga bilder förrän till kvällen. Tänkte att ni ville veta!?!![]()
Någon sådan finns väl inte?Ni får hoppas att den mytiska FÖRSTA Tanken levererar!![]()
Ser fram mot att glida runt med tanken i tisha och shorts till sommaren, känns riktigt coolt!Nu har jag haft Tanken tillsammans med kortärmad tröja. Kändes lite naket att gå på stan, men samtidigt rätt coolt.
Håller på för fullt å gör hemmagjord pizza ! Å tanken tacklar den uppgiften hur bra som hellst !Vad hittar @filthywatch på?
Ser fram mot att glida runt med tanken i tisha och shorts till sommaren, känns riktigt coolt!