Jo visst gör den det! Men tror dock att bilderna ljuger lite, känns mindre i verkligheten.Fast den ser faktiskt bra ut på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo visst gör den det! Men tror dock att bilderna ljuger lite, känns mindre i verkligheten.Fast den ser faktiskt bra ut på dig!
Det där spännet måste väl ändå vara defekt..??Nu har Tank #2 landat i Luleå, den nordligaste hållplatsen! Första intrycket: Liten men riktigt cool! Passar ändå hyfsat bra på mina handleder med 15cm i omkrets... Även om jag tror att även den lite större versionen hade passat. Krävdes en del kraft för att få igen spännet, vilket min handled fick lida av (se sista bilden). Överlag gillar jag dock klockan riktigt mycket, ska bli en kul vecka!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm ser inte fel ut på nåt sätt! Kan ju vara "piggen" som ska ner i jacket som är någon halv millimeter för mycket vinklad i så fall. Men tror inte det är något problem, den öppnar och stänger ju som den ska.Det där spännet måste väl ändå vara defekt..??![]()
Jag tror inte det. Jag fick kolla lite på hur det var konstruerat och sen kom jag på hur man skulle göra. Kraften ska inte vara rakt ned mot armen, utan mer "in mot låset". Liksom trycka ihop det samtidigt som man trycker nedåt. Svårt att förklara men jag upplever att jag fick till knycken, och att det fungerade riktigt bra sedan.Det där spännet måste väl ändå vara defekt..??![]()
Japp, när man fått till knycken lirar det...men skulle inte säga att det är någon vidare spänneskonstruktion. Varje gång man gör "knycken" så känns det som att det slits på något vis, som att det kommer bli sämre med tiden. Kanske bara inbillning.Jag tror inte det. Jag fick kolla lite på hur det var konstruerat och sen kom jag på hur man skulle göra. Kraften ska inte vara rakt ned mot armen, utan mer "in mot låset". Liksom trycka ihop det samtidigt som man trycker nedåt. Svårt att förklara men jag upplever att jag fick till knycken, och att det fungerade riktigt bra sedan.
Låset ser verkligen konstigt ut?! Har du fler bilder?Nu har Tank #2 landat i Luleå, den nordligaste hållplatsen! Första intrycket: Liten men riktigt cool! Passar ändå hyfsat bra på mina handleder med 15cm i omkrets... Även om jag tror att även den lite större versionen hade passat. Krävdes en del kraft för att få igen spännet, vilket min handled fick lida av (se sista bilden). Överlag gillar jag dock klockan riktigt mycket, ska bli en kul vecka!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fungerar som det ska, men har kanske inte trätt i bandet på rätt sätt? Se bilder:Låset ser verkligen konstigt ut?! Har du fler bilder?
Verkligen inte! Vad har Monacon för mått?![]()
Tycker inte den skäms för sig brevid min Monaco...
En jävla skillnad! Dock två olika sorters klockor, sport-Heuer och superdress-Cartier. Snygga båda två![]()
Tycker inte den skäms för sig brevid min Monaco...
Verkligen inte! Vad har Monacon för mått?
En jävla skillnad! Dock två olika sorters klockor, sport-Heuer och superdress-Cartier. Snygga båda två![]()
Tillsammans med lite kompisar!
Omega Seamaster De Ville (34mm):
![]()
Bulgari Diagono Chronograph (35mm):
![]()
Tudor Sub 79090 (40mm):
![]()
Bra bildflöde, @The lord !!
Tack! IWC n är "bara " 42Definitivt!
Way to step up the game!
...men varför fotograferas det med en potatis?
EDIT.
Gillar Aquatimern! 44?
Hmmm.... Det skulle jag kanske komma undan med (44mm hade varit omlöjligt). Vet du vad det är för referens på den?Tack! IWC n är "bara " 42