• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Cartier Tank-passaround-tråden!

Då har vi äran att köra en äkta göteborgare.
20160526_061837.jpg
Kurt Olsson och Cartier känns som en lite konstig kombination! :rolleyes:

Tack , båda två gillar klockan till utseende och känsla på armen. Skulle jag vinna den hade jag inte haft den som vardagsklocka men skulle lätt haft den till kostym eller liknande. Tycker faktiskt att Tanken passar på tjejer också.
20160528_191730.jpg

Har följt denna tråden ett tag nu. Diggar Tanken skarpt! Om den kommer till Göteborg igen klämmer jag gärna och bjuder på kaffe för besväret :)

Då är Tanken nedpackad och redo för nya äventyr. Det har varit en trevlig bekantskap som började lite tveksamt från min sida mest pga av storleken. Efter några dagars användande var det inget som störde mig. Klockan är som sagt väldigt bekväm att bära och sitter perfekt eftersom att man kan justera bandet till exakt rätt storlek på ett lätt sätt. När det kommer till själva spännet så känns även detta bra, lätt att öppna och stänga. Det stängs med ett rejält klick och känns stabilt, tavlan och visarna gillar jag också men skulle vilja att visarnas blå färg skulle varit mer markant.
20160531_071228.jpg
20160531_071046.jpg
20160530_161721.jpg
i vissa vinklar syns det tydligt.

Får väl säga något om bandet också, hade det på under några varma dagar utan att det blev obehagligt eller klibbigt. Tycker att det är snyggt. Kronan är ju såklart ganska liten och jag tyckte det var svårt att få ett bra tag om den trots att den är räfflad, även den fin med det blåa.
20160531_154103.jpg
är med en positiv känsla man lämnar klockan helt klart något man bär med stolthet.

Får väl säga något om bandet också, hade det på under några varma dagar utan att det blev obehagligt eller klibbigt. Tycker att det är snyggt. Kronan är ju såklart ganska liten och jag tyckte det var svårt att få ett bra tag om den trots att den är räfflad, även den fin med det blåa.
20160531_154103.jpg
är med en positiv känsla man lämnar klockan helt klart något man bär med stolthet.
Bra jobbat med bilder och recension! Får hoppas att din efterföljare kan fylla dina skor :)

Tillbaka
Topp