Kurt Olsson och Cartier känns som en lite konstig kombination!Då har vi äran att köra en äkta göteborgare.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kurt Olsson och Cartier känns som en lite konstig kombination!Då har vi äran att köra en äkta göteborgare.![]()
Husvagn kräver ju faktiskt matchande i allt inte bara kläderna.Nu skall cartier och jag på cup i Hallsberg hela helgen. Det blir husvagn ,värdigt en cartier.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!Lycka till med handbollen!
cartier är väl kända för sina onepieceHusvagn kräver ju
![]()
Blev det här när jag googlade...cartier är väl kända för sina onepiece
Vad duktig du är på att uppdatera! Tycker att den sitter bra på hennes arm med. Vem får den om du vinner?Har lånat ut klockan till sambon i helgen.![]()
![]()
Då har cartier överlevt en helg i ösregn och husvagn,avslutar med pizza.![]()
Omdömet från sambon är att hon gillar att klockan är lättburen .![]()
Den är i GöteborgHar följt denna tråden ett tag nu. Diggar Tanken skarpt! Om den kommer till Göteborg igen klämmer jag gärna och bjuder på kaffe för besväret![]()
Bra jobbat med bilder och recension! Får hoppas att din efterföljare kan fylla dina skorFår väl säga något om bandet också, hade det på under några varma dagar utan att det blev obehagligt eller klibbigt. Tycker att det är snyggt. Kronan är ju såklart ganska liten och jag tyckte det var svårt att få ett bra tag om den trots att den är räfflad, även den fin med det blåa.är med en positiv känsla man lämnar klockan helt klart något man bär med stolthet.![]()