• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Cartier Tank-passaround-tråden!

Dags att laga mat ,victorinox och cartier.
20160524_185201.jpg

Då är vi på väg till jobbet, har sovit med klocka på mig för första gången för att jag inte ville ta av mig den och det känns bra att bära den . Får se vad jag kan utsätta klockan för på jobbet.
20160525_051734.jpg

Skönt med en liten klocka som utan problem får plats under manschett, får också säga att jag inte saknar sekundvisaren ,nu slipper jag störa mig på att den går 2 sekunder för fort.
20160525_073739.jpg

Har nu burit klockan i 2 dagar och kan inte hissa eller dissa den ännu , gillar skarpt hur den känns på armen och den sitter jättebekvämt, spännet tycker jag är stabilt och lätt att stänga. Utseendet är inget att klaga på (förutom lumen då;)) . Storleken är det jag mest tänker på, fast å andra sidan så är det ju så klockan är gjord och vet man inte bättre kan man inte "klaga" nu i efterhand. Tack @JaTack för initiativet! Skulle utan att tveka bära den till finkläder om jag vann den.
20160525_174432.jpg

Jodå den har landat och trivs mycket bra!

Väldigt härlig klocka med en strålande subtil utstrålning. De blånerade visarna är ju en detalj man egentligen bara upplever själv 99% av tiden men just det är lite av charmen.

Tillbaka
Topp