Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar bli lite fart och fläkt nu så speedmastern känns berättigad.
![]()
Jag har moddat en .005 med service tavla från ref 3570.31. Den släpptes bara i 300 ex i Japan så fick bli en franken. Kallas för "Mitsukoshi dial". Originalet har alla visare i silver men jag valde att modda så här. Köpte först silvervisare men tycker det blir svårt att se på i vissa ljus.Riktigt fin speedmaster! Vad är det för referens?
Lycka till! Du har en fantastisk upplevelse på bb framför dig! Håller med om allt som sagts ovan om blocket/tradera etc. Vi har hittat mkt där. Kläder tenderar man få både nytt o begagnat i present av alla i början. Har man plats är ett rejält skötbord bra. Stadigt och plats för kläder, blöjor, tvättlappar, salva etc. Vi köpte ett begagnat på blocket för ett par hundralappar. Babynest mellan er i sängen funkar tryggt och bra. Lycka till!Börjar snart bli dags... Bara man inte får en:
![]()
Så jag börjar med en första fråga: Vad ska jag köpa för klocka som står emot spyor och blöjbyten?
Grattis?![]()
En G-shock är allra bästa föräldraklockan!
Vad betyder alla pluppar?![]()
En G-shock är allra bästa föräldraklockan! Den blå nålen markerar Nils födelse för exakt sex månader sen idag.
Blå prick - gossebarn, röd prick - flicka. Gamla härliga könsmönster på bb i Eksjö. Man får sätta upp en nål som motsvarar ens nyfödda i deras väggkalender när man går från förlossningen till bb. En promenad på tio meter.Vad betyder alla pluppar?
Mycket fin bild.Speedy funkar fint
![]()
För en vecka sen kom vår dotter! Efter ett par (känns som 100) blöjbyten är det här bästa klockan. Ingen alls! Inget som fastnar när man håller på och gosar (eller byter blöja!)
När hon blir lite större ska hon dock få bekanta sig med samlingen. Och jag tyckte hon sa att jag kan köpa en ny klocka som hon kan ta över sen.
Ett stort grattis!För en vecka sen kom vår dotter! Efter ett par (känns som 100) blöjbyten är det här bästa klockan. Ingen alls! Inget som fastnar när man håller på och gosar (eller byter blöja!)
När hon blir lite större ska hon dock få bekanta sig med samlingen. Och jag tyckte hon sa att jag kan köpa en ny klocka som hon kan ta över sen.
Tycker du ska säga till henne att hon kanske ska jobba på att ta ur jante ur dom andra ungarna och lära dom att livet inte är en stor snuttefilt.Jag fick precis info från förskoleläraren att jag behövde lära mitt barn lite mer jante och att livet inte är en tävling..
Jahapp.
71,5cm resp. 9,2kg här... Så, ja, klimpen är en liten klump!Fick precis info om att vår "lilla" guldklimp var 77 cm och 11,4kg tung på 8mån-kontroll. Inte undra på att man är lite trött efter nattningarna![]()