Typ en sån här?Någon som har sett en affisch/tavla med Spaniens karta och matrelaterade inslag i den? Lite larvigt kanske men hade passat perfekt i mitt kök
https://www.amazon.com/Nancy-Nikko-Spanish-Regions-Spain/dp/B07PWHQM2K
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ en sån här?Någon som har sett en affisch/tavla med Spaniens karta och matrelaterade inslag i den? Lite larvigt kanske men hade passat perfekt i mitt kök
Tyvärr inget på rak arm, jag hade gett mig ut på eBay eller någon annan auktionssajt och hittat en jag tyckte om och klickat hem. Alltid kul med vintage med lite historia, annars lär du hitta nytt med.Någon som har sett en affisch/tavla med Spaniens karta och matrelaterade inslag i den? Lite larvigt kanske men hade passat perfekt i mitt kök
Typ, men inte lika ”naiv” eller hur man ska säga, vet att jag sett en sådan någonstans men minns ej var... tack för tips dock!
Tack Erik, får kika runt liteTyvärr inget på rak arm, jag hade gett mig ut på eBay eller någon annan auktionssajt och hittat en jag tyckte om och klickat hem. Alltid kul med vintage med lite historia, annars lär du hitta nytt med.
Kan kika på Etsy också. Där finns det mycket som folk gör själv.Typ, men inte lika ”naiv” eller hur man ska säga, vet att jag sett en sådan någonstans men minns ej var... tack för tips dock!
Googla fram lämplig bild och lämna in till tryckeri eller tavelmakare? https://matadornetwork.com/read/guide-food-spain-infographic/Någon som har sett en affisch/tavla med Spaniens karta och matrelaterade inslag i den? Lite larvigt kanske men hade passat perfekt i mitt kök
Antar att Myran eller Grand Prix inte riktigt räknas heller då.Tips på andra stolar än Sjuan till ett Bruno Mathson Elipsebord?
Ingen aning. Kan inget om inredning.Antar att Myran eller Grand Prix inte riktigt räknas heller då.
Gruppfoto.Ingen aning. Kan inget om inredning.
Påminner om detta: http://www.phasedesignonline.com/content/portfolio-item/marble-ballot/Vet någon vart bordet kommet ifrån?
Jag tror absolut att det kommer bli fint. Bygg upp och testa, String har en bra konfigurator. Skicka gärna bild här sen.I processen att köpa kombinerad stringhylla och skrivbord. Har däremot ett litet problem innan jag bestämmer om jag köper två eller en. Väggen är 158cm, och jag tänkte då köra på en med bredd 78cm och en med bredd 58. Har någon ett system med olika bredd, och tror ni det kommer se konstigt ut eller kan det fungera?
Åh vad grymt, tack!!Jag tror absolut att det kommer bli fint. Bygg upp och testa, String har en bra konfigurator. Skicka gärna bild här sen.
https://stringfurniture.com/build-your-own
Blir hur bra som helst. Båda våra stringhyllor är så.I processen att köpa kombinerad stringhylla och skrivbord. Har däremot ett litet problem innan jag bestämmer om jag köper två eller en. Väggen är 158cm, och jag tänkte då köra på en med bredd 78cm och en med bredd 58. Har någon ett system med olika bredd, och tror ni det kommer se konstigt ut eller kan det fungera?
Jag har kört på olika bredder, tycker det flygerI processen att köpa kombinerad stringhylla och skrivbord. Har däremot ett litet problem innan jag bestämmer om jag köper två eller en. Väggen är 158cm, och jag tänkte då köra på en med bredd 78cm och en med bredd 58. Har någon ett system med olika bredd, och tror ni det kommer se konstigt ut eller kan det fungera?
Hur slutade det sen?Situationen mycket riktigt löst!
Oklart om nu familjen faktiskt vill sälja soffan eller behålla den. Frågan är dock om den ska säljas, vad är bästa kanalen? Är det stendumt att lägga ut den på Tradera, eller är det Bukowskis som gäller oavsett?
Någon som kör en Hay Mags Soft och kan lämna omdöme?
Hur slutade det sen?
Jag har en, mycket nöjd. Obs att klädseln på bild är betydligt grövre och ”stickigare” än vad man kan tro. Säkert mycket hållbar men rekommenderar ändå en annan klädsel för komfortens skull. Steelcut någonting har jag för mig att standardklädseln heter.Någon som kör en Hay Mags Soft och kan lämna omdöme?