SnyggtSlog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtSlog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()
Tack! Jag gillar den men mÄste sÀga att jag inte Àr helt 100% sÄld Àn. Kanske Àr en vanesak dÄ jag vant mig vid 34mm.Galet snygg, bland de absolut bÀsta omega enligt mig.
Tack!SnyggtGrattis!
Kul, grattis!Slog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()
Jag ligger pÄ 16cm och har en AT38. Jag Àr nöjd med passformen!Ni som kör den pÄ lÀnk och har en handled pÄ 16-16,5 cm, lyckas ni fÄ till en bra passform?
Du fick tag pÄ en 36 mm ser jag! Stort grattis! Hur kÀnns den?Slog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()
Japp! Den ser helt fantastisk ut, tavlan och visarna Ă€r magiska! LĂ€nken riktigt skön. TyvĂ€rr kĂ€nns lĂ„ng iom de utstickande Ă€ndlĂ€nkarna. Ăr van vid en Rolex 1501, sĂ„ allt kĂ€nns ju stor i jĂ€mförelse. MĂ„ste landa i och den fĂ„r stanna eller Ă„ka tillbaka.Du fick tag pĂ„ en 36 mm ser jag! Stort grattis! Hur kĂ€nns den?
AjdĂ„, synd att den inte kĂ€nns helt hundra. Men som sagt - riktigt snygg!Japp! Den ser helt fantastisk ut, tavlan och visarna Ă€r magiska! LĂ€nken riktigt skön. TyvĂ€rr kĂ€nns lĂ„ng iom de utstickande Ă€ndlĂ€nkarna. Ăr van vid en Rolex 1501, sĂ„ allt kĂ€nns ju stor i jĂ€mförelse. MĂ„ste landa i och den fĂ„r stanna eller Ă„ka tillbaka.
Tror det Àr en vanesak. LÀt nog lite vÀl negativ. Det Àr utan tvekan en sjukt grym klocka!AjdÄ, synd att den inte kÀnns helt hundra. Men som sagt - riktigt snygg!
Ja det blir det helt klart!Sitter bra! BehÄll!
![]()
Snyggt! Hade ett lÀderband dÀrifrÄn till min AT2503.80 pÄ vattentÄligt brunt lÀderband frÄn Molequin.![]()
LÀnk pÄ nu, ordning!![]()
Aqua Terra Goodplanet 38,5mm