Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är tyvärr den näst nyaste modellenTestade nya 38an på Heathrow igår.![]()
Vad kostar dom där? 3200?Testade nya 38an på Heathrow igår.![]()
Ofan, hur ser nyaste ut? Trodde dom var uppdaterade...Det är tyvärr den näst nyaste modellen![]()
3333 utan momsVad kostar dom där? 3200?
Ofan, hur ser nyaste ut? Trodde dom var uppdaterade...
3333 utan moms![]()
Ska ligga på kring 8000 kr!Någon som vet vad en stållänk ligger på i pris?
Tack!Ska ligga på kring 8000 kr!
Min gamla svarta är också sunburst, ytterst svagt men ändå.Såg en bild på den nya svarta ATn på WUS och det ser ut som den är sunburst? Är det inte bara den blå som varit det tidigare?
![]()
Där ser man, det var mer än vad jag visste.Min gamla svarta är också sunburst, ytterst svagt men ändå.
Märks oftast inte och inte alls lika tydligt som den hos den blå, men i direkt solsken så kan man skymta en svag sunburst.Där ser man, det var mer än vad jag visste.
Kommer sakna den!Äntligen får man posta nyförvärvet me blå i denna tråd
![]()
Hej,
Har minskat min samling rejält. Vill ha en varjedag-typ av klocka att varva SD43 med. Nära slå till på en Aqua Terra 41. Den blåa en kandidat men inte helt 100 på de ljusblåa elementen. Finns en silvrig med blå visare och index - vad tror ni om den som alternativ?
En annan fråga och om jag ska spela djävulens advokat;
AT uppdateras så ofta att den aldrig blir tidlös som modell. Färgklickarna och den koniska kronan är modenycker och hör inte hemms på en klocka som är konstruerad för att hålla en livstid...
Ovan är synpunkter hämtade från olika forum - vad säger ni? Jag menar att AT är svårslagen vad gäller teknik, kvalitet och pris. Och så gillar jag Omega. Jag gillar verkligen modellen ska sägas. Har jag rätt när jag säger att det funnits 4 generationer inkl den senaste?
Ja det är en väldigt bra klocka. Ja de uppdaterar den för ofta, vilket inte vårdar varumärket och begvärdena.Hej,
Har minskat min samling rejält. Vill ha en varjedag-typ av klocka att varva SD43 med. Nära slå till på en Aqua Terra 41. Den blåa en kandidat men inte helt 100 på de ljusblåa elementen. Finns en silvrig med blå visare och index - vad tror ni om den som alternativ?
En annan fråga och om jag ska spela djävulens advokat;
AT uppdateras så ofta att den aldrig blir tidlös som modell. Färgklickarna och den koniska kronan är modenycker och hör inte hemms på en klocka som är konstruerad för att hålla en livstid...
Ovan är synpunkter hämtade från olika forum - vad säger ni? Jag menar att AT är svårslagen vad gäller teknik, kvalitet och pris. Och så gillar jag Omega. Jag gillar verkligen modellen ska sägas. Har jag rätt när jag säger att det funnits 4 generationer inkl den senaste?
Kul! låt oss veta hur det går, och gärna vilket slutpriset blir på en, jag är oxå sjukt sugen!På tisdag ska jag gå till Rob Engström och förhoppningsvis inhandla en Aqua Terra nu när dem har 25% rabatt på Omega. Blir min första riktiga "lyxklocka"
På tisdag ska jag gå till Rob Engström och förhoppningsvis inhandla en Aqua Terra nu när dem har 25% rabatt på Omega. Blir min första riktiga "lyxklocka"
AT på länk listar 49 100kr så med 25% bör det landa på 36 825Kul! låt oss veta hur det går, och gärna vilket slutpriset blir på en, jag är oxå sjukt sugen!
Så du fick tag i en rackare! Stort grattisÄntligen får man posta nyförvärvet med blå tavla i denna tråd
![]()
![]()
![]()
Ne det är 25% för alla så ska nog bara vara att gå in och köpaBara klockor eller även tillbehör? Är det någon ”secret handshake” för att få rabatten, eller hur funkar det?
Tänkte köpa den äldre som listar på 48 100kr så runt 36 000kr räknar jag medAT på länk listar 49 100kr så med 25% bör det landa på 36 825![]()
Blir det den nya eller förra modellen. Vilken du än köper så är 25 % mycket bra rabatt.På tisdag ska jag gå till Rob Engström och förhoppningsvis inhandla en Aqua Terra nu när dem har 25% rabatt på Omega. Blir min första riktiga "lyxklocka"