Gummit till AT ser riktigt bra ut, har du haft andra kvalitet gummin att jämföra med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gummit till AT ser riktigt bra ut, har du haft andra kvalitet gummin att jämföra med?
Tack så jättemycket, fina och bra bilder! Någon egentlig övertalning behöver jag inte, speciellt inte efter dina bilder. Velar numer bara om man ska sikta mot 41 mm el. 38 mm. Planen var lagd på en 41 mm, men är ju så jäkligt nöjd med min AT "Skyfallen".s 38,5 mm. Jisses, vilka "problem" man har...
Haft Breitling Pro Diver-någonting. AT-gummit känns inte klibbigt i värme och vatten i jämförelse. Följsamt men inte för mjukt. Grymt bra kort sagt men det är ju typ tredubbla priset. Sen är det ju så mycket snygggareGummit till AT ser riktigt bra ut, har du haft andra kvalitet gummin att jämföra med?
Hej, jag har äntligen kommit fram till vilken klocka jag ska köpa till frugan. Det blir en vit Omega AT.
Då hon inte kan använda klocka på jobb, och smidigheten så blir det en quartz.
Jag satsar på den äldre med applicerade index.
Hon har smala handleder så 38mm blir alldeles för stor. 30mm känns för liten...känns inte att de gör klockan rättvisa....33-34 hade vatt perfekt tror jag.
34mm finns men då som automatare.
Ingen här som köpt vit AT kvarts till sin bättre hälft?
Tänkte du dig AT 30 mm automat eller hade du också planerat kvart varianten?Jag har försökt få in henne på en AT, jag tycker dam-modellerna är minst lika snygga som herrarnas, men hon snöade in sig på en Constellation istället. Efter att jag släpat bort henne från Rolex-hörnan dvs...
Helt klart mer prisvärt att lägga till lite extra och få 1 eller 2 generation nyare moell. Är det dock denna generation du är ute efter verkar de vara rätt sällsynta i bra skick.Hej,
Funderingarna fortsätter och jag kollar just nu på denna:
https://www.chrono24.se/omega/seamaster-aqua-terra--id8274424.htm
Är den värd sitt pris även om det endast är klockan utan box och papper eller är det dumsnålt att inte lägga till 10' och få en ny 220.10.38.20.03.001?
Tack för svar, jag avvaktar och köper fullset när det dyker upp, det är ju det jag vill haHelt klart mer prisvärt att lägga till lite extra och få 1 eller 2 generation nyare moell. Är det dock denna generation du är ute efter verkar de vara rätt sällsynta i bra skick.
Jag tycker att 26k är alldeles för mycket för detta ex då den saknar både box och papper. Du bör kunna hitta en fullset för närmare 20k än 30k med lite tålamod!
Eller runt 30-35 för de nyare generationerna
Ser riktigt fin ut. Priserna går upp men 26 utan papper känns väl saftigt. 8500 bättre så mer prisvärda så sett, men olika klockor så beror på vad man vill ha.Hej,
Funderingarna fortsätter och jag kollar just nu på denna:
https://www.chrono24.se/omega/seamaster-aqua-terra--id8274424.htm
Är den värd sitt pris även om det endast är klockan utan box och papper eller är det dumsnålt att inte lägga till 10' och få en ny 220.10.38.20.03.001?
Äntligen..... första timmarna med AT, känns omtumlande, så annorlunda jämfört med min Oris Aquis. Antireflexbehandlingen utav safirglaset gör att man knappt ser detsamma. Reflexerna från visarna och index är förföriska. Man förstår att de inte är av vanligt stål utan guld. Ska bli kul att bekanta sig med den
Stort grattis till en riktigt fin klocka! Känslan du beskriver är riktigt härlig, och hoppas den består. Inga problem för mig i varje fall, den består...Äntligen..... första timmarna med AT, känns omtumlande, så annorlunda jämfört med min Oris Aquis. Antireflexbehandlingen utav safirglaset gör att man knappt ser detsamma. Reflexerna från visarna och index är förföriska. Man förstår att de inte är av vanligt stål utan guld. Ska bli kul att bekanta sig med den
Kan man köpa gummit separat någonstans? Läckert!Får bumpa den här tråden lite. Sommarklockan -18
Kan beställas separat hos valfri Omega ADKan man köpa gummit separat någonstans? Läckert!
Snyggt. Tack!Kan beställas separat hos valfri Omega AD
grattis kompis!Äntligen..... första timmarna med AT, känns omtumlande, så annorlunda jämfört med min Oris Aquis. Antireflexbehandlingen utav safirglaset gör att man knappt ser detsamma. Reflexerna från visarna och index är förföriska. Man förstår att de inte är av vanligt stål utan guld. Ska bli kul att bekanta sig med den
Äntligen..... första timmarna med AT, känns omtumlande, så annorlunda jämfört med min Oris Aquis. Antireflexbehandlingen utav safirglaset gör att man knappt ser detsamma. Reflexerna från visarna och index är förföriska. Man förstår att de inte är av vanligt stål utan guld. Ska bli kul att bekanta sig med den
Stort grattis!! AT är en rintigt bra/fin klocka!!Äntligen..... första timmarna med AT, känns omtumlande, så annorlunda jämfört med min Oris Aquis. Antireflexbehandlingen utav safirglaset gör att man knappt ser detsamma. Reflexerna från visarna och index är förföriska. Man förstår att de inte är av vanligt stål utan guld. Ska bli kul att bekanta sig med den
Kul att den används!Funkar även att snorkla med
Den är absolut en fullträff! Passar till det mesta med den smäckra sizen. Har dock börjat gå i flippartankar, men det är nog bara en rastlöshet just nuKul att den används!
Gör inte det, finns få klockor som slår den och absolut ingenting som är bättre den prisklassen!Den är absolut en fullträff! Passar till det mesta med den smäckra sizen. Har dock börjat gå i flippartankar, men det är nog bara en rastlöshet just nu
Separationsångest?Gör inte det, finns få klockor som slår den och absolut ingenting som är bättre den prisklassen!
Ja lite kanskeSeparationsångest?