Hej,
Är ny här på forumet. Har gått utan armbandsur i drygt 10 år och inte haft mycket tankar på annat förrän nyligen. En polare visade upp sin Omega Seamaster. Efter rtt antal GT och mycket klocksnack började jag göra min egen research. Tog inte så lång tid innan jag insåg att Aqua Terra är det vackraste som skapats! Gillar verkligen den rena stilen tagen till perfektion. Utan massa plåtter och kronografer och annat tricks som ser ballt ut några minuter och sen mest stör...
Prisnivån kändes inte helt bekväm för någon som aldrig ägt en klocka med en prislapp över tusingen, men efter att ha dreglat
![Wtf :wtf: :wtf:](/styles/baisik/xenforo/smilies/wtf.png)
mig igenom denna tråd är jag helt såld! Kan bara tacka för den energi ni lägger ned på att diskutera detaljerna och alla fantastiska bilder!
Något jag funderat på efter att ha läst igenom tråden - visst har Omega bumpat sina listpriser? Här i tråden ser jag 49100 kr angivet, men när jag kollar Omegas hemsida så är det 51900 kr med gummi och 52900 kr med länk (gäller den "vanliga" Aqua Terra Gents' collection). Eller är det inte rätt listpriser jag ser där?