Tidur
Basic
Finns det något orginal gummi att köpa till näst sista gen. AT? typ som den senaste modellen som tyvärr inte ska passa enligt Eriksson ur.Kan beställas separat hos valfri Omega AD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det något orginal gummi att köpa till näst sista gen. AT? typ som den senaste modellen som tyvärr inte ska passa enligt Eriksson ur.Kan beställas separat hos valfri Omega AD
Finns bara originalgummi till senaste generation, men... tydligen passar det fint till näst senasteFinns det något orginal gummi att köpa till näst sista gen. AT? typ som den senaste modellen som tyvärr inte ska passa enligt Eriksson ur.
Fin rackare, Skyfall. Tillv. mellan 2011/12-2014/15, mer precist än så vet jag inte...Hej, en snabb fråga...AT skyfall med datumring när slutades den tillverkas innan den utan datumring kom?
Vad är skillnaden på urverken...vill minnas att nått ändrats på 8500 verket.
Undrar om flrändringen var viktig? Då jag lutar mer och skyfall med datumring
Fasades ut under 2015. Enda skillnaden är mer antimagnetiska material och klarar 15K gauss enl sin spec. Viktigt? Tja, problematiken med magnetism är lite överdriven tycker jag men klart att det är bra.Hej, en snabb fråga...AT skyfall med datumring när slutades den tillverkas innan den utan datumring kom?
Vad är skillnaden på urverken...vill minnas att nått ändrats på 8500 verket.
Undrar om flrändringen var viktig? Då jag lutar mer och skyfall med datumring
Stort grattis till en fin klocka!Mitt nyförvärv
![]()
Riktigt fin, stort grattis! Är detta en Quartz? Tycker den liknar refMitt nyförvärv
![]()
Tack, Stämmer bra det! Och 38.5 är helt perfekt storlek på den enligt mig, trodde jag föredrog större klockor innan jag testade dennaRiktigt fin, stort grattis! Är detta en Quartz? Tycker den liknar ref
231.10.39.61.02.001
Helt fantastiskt! Är ute efter en själv!Tack, Stämmer bra det! Och 38.5 är helt perfekt storlek på den enligt mig, trodde jag föredrog större klockor innan jag testade denna![]()
Försöker få farsan djupare ner i träsket genom att flippa sin gråa AT quartz, den fina versionen, för att sen köpa nåt annat. Han har grövre handleder än mig, varför han skulle kunna köra klockor jag inte kanHelt fantastiskt! Är ute efter en själv!
Hör av dig om han vill flippa, Jag måste ha en Quartz i samlingen!Försöker få farsan djupare ner i träsket genom att flippa sin gråa AT quartz, den fina versionen, för att sen köpa nåt annat. Han har grövre handleder än mig, varför han skulle kunna köra klockor jag inte kan![]()
Fast den finns väl i 41mm också vill jag minnasNej, men finns på 38,5 Aqua Terra Skyfall![]()
Testade ATn idag, jag är förälskad. Måste säga att den nya blåa är riktigt fin men föredrar nog datumet på höger sida efter att ha tittat på bilderna. Finns det någon 41a med datumramen?![]()
Inga problem. Tittade på det klippet måååånga gånger innan jag köpte min egen.Tack Ivar31!![]()
Min med dag och datum heter OMEGA Seamaster Aqua Terra 231.10.42.22.03.001 Svår att fotografera men tavlan är magisk.Övertyga mig om att det är AT som ska bli min nästa klocka... Skicka bilder på era snyggaste AT-foton!!
Den är riktigt, bra synd att den inte finns i 38mmMin med dag och datum heter OMEGA Seamaster Aqua Terra 231.10.42.22.03.001 Svår att fotografera men tavlan är magisk.
![]()
Liten hjälp på traven... KÖP!Övertyga mig om att det är AT som ska bli min nästa klocka... Skicka bilder på era snyggaste AT-foton!!
Perfekt sommar -AT!![]()