Vet du vad det kostar?Har du länk med PCL så kan du lämna in och få den borstad. Blir inte så dyrt.
Har du sett några bilder på hur det ser ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du vad det kostar?Har du länk med PCL så kan du lämna in och få den borstad. Blir inte så dyrt.
Det går att göra själv, visst kostar det några kronor att inhandla det man saknar men efter några gånger så har investeringen betalat sig.Vad är ett rimligt pris för att korta länk?
Fick pris på 950kr när jag frågade idag. De var AD för longines Tag och Tudor bla. Men eftersom klockan inte vart köpt där så va det 950kr för omega..... .. .
Jag är tveksam till om det blir någon mer större uppdatering för AT på några år. Hela linjen är utbytt (kostar förmodligen huggorm) och de nya verken uppfyller Omegas mål om att majoriteten av deras verk ska vara METAS certifierade. Förmodligen kommer de att lägga krutet på andra produktlinjer för 2019.Vad tror ni det blir för uppgradering av AT nästa år på urverket? Är det lönt att avvakta?
Inte AT men en som borstat länken till SM300, en som jag citerat förut. Ingen aning om pris.Vet du vad det kostar?
Har du sett några bilder på hur det ser ut?
Jag är tveksam till om det blir någon mer större uppdatering för AT på några år. Hela linjen är utbytt (kostar förmodligen huggorm) och de nya verken uppfyller Omegas mål om att majoriteten av deras verk ska vara METAS certifierade. Förmodligen kommer de att lägga krutet på andra produktlinjer för 2019.
Grattis, är den svart eller blå?Nytt på handleden. Tavlan är makalös!
![]()
@Pilot meddelar att han fick länken borstad av Jarl Sandin i Göteborg för under tusenlappen ink frakt. Som hittat, låter nästan för bra för att vara sant för vad jag antar är ett pillgöraInte AT men en som borstat länken till SM300, en som jag citerat förut. Ingen aning om pris.
https://klocksnack.se/threads/officiella-omegatråden.54123/page-96#post-1913609
Folk har ju borstat Rolex-länkar med PCL också.
Vad tycker du behöver förbättras?Tråkigt men det är nog sant.
Tack, den är svart. Det verkar vara betydlig vanligare med blå här...Grattis, är den svart eller blå?![]()
Vad tycker du behöver förbättras?
? METAS som garanterar att den inte sackar under noll är IMO bättre än Rolex -2spd.De lyckas säkert med något. Nästa steg kanske skulle vara att gatantera bättre gång som t.ex rolexs +-2sek/dag.
? METAS som garanterar att den inte sackar under noll är IMO bättre än Rolex -2spd.
Inte helt kanske men plus är bättre än minus, hellre +5 än -2 om jag tvingas välja.Jag hade inte varit helt nöjd med +5sek per dag. Nu tror jag dock att de presterar bättre än så.
Älskar när man verkligen lyckas fånga djupet i tavlan såsom du gjort här. Riktigt snyggt!Wunderbar!
![]()
Grym!Wunderbar!
![]()
Är faktiskt lite sugen på att göra detsamma på min, men jag avvaktar i vart fall till dess att min länk börjar se sliten ut. Föredrar helt klart den borstade looken.AT:en på gummistronk igen. Länken inlämnad för borstning av mittlänkarna. Känns väldigt oklart vad som kommer ut i slutändan. Rakt av galenskap att modifiera ursprungliga designen eller potentiell förbättring?
Är faktiskt lite sugen på att göra detsamma på min, men jag avvaktar i vart fall till dess att min länk börjar se sliten ut. Föredrar helt klart den borstade looken.