• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Omega Aqua Terra tråden!

upload_2020-3-26_20-12-19.png

Jag kanske är sen på bollen men har Omega haft problem med tillverkningen av Aqua Terra Worldtimer-modellen? Den skulle väl varit ute redan förra året och den är ännu inte ute i handeln?

Senast ändrad:
Drog tillbaka annons på min för en stund sedan och nu får man använda den igen :)

DSC_3720.JPG

Kändes jäkligt dubbelt att lägga ut den till försäljning. Var nervöst att logga in på Klocksnack de första gångerna efter annons

..... Bara för att sedan skeppa iväg den idag. Känns ju nästan som att man får be Mr. Omega (Stefan S) och övriga som gillade det inlägget om ursäkt. Till mitt försvar genomgick börsen därefter ett historiskt ras vilket föranledde ny annons med sänkt pris. Ökad portföljkassa kan behövas om vi ska djupare nedåt senare i år.

Var inget kul beslut. Jag får nöja mig med att beundra era AT nu. En vacker dag kommer jag att köpa mig en ny. Helt exceptionell klocka :heart:

Tillbaka
Topp