Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drog tillbaka annons på min för en stund sedan och nu får man använda den igen
![]()
Kändes jäkligt dubbelt att lägga ut den till försäljning. Var nervöst att logga in på Klocksnack de första gångerna efter annons
He, he, jo, vi vet! Jag citerar det viktigaste för denna tråd som du ser....Helt exceptionell klocka![]()
When the sky falls...
![]()
Riktigt fin! 38mm?
Yes 38.5mmRiktigt fin! 38mm?
Går i köptankar, men kan inte riktigt bestämma mig för om 41 eller 38,5 är bäst på min 17,5 cm handled. Någon input?Yes 38.5mm![]()
38.5mm alla dagar, jag har cirka 17-17.5cm handledGår i köptankar, men kan inte riktigt bestämma mig för om 41 eller 38,5 är bäst på min 17,5 cm handled. Någon input?
38.5mm alla dagar, jag har cirka 17-17.5cm handled![]()
Tack så mycket, och kan inte annat än att hålla med. Grymt nöjdSnygg med vit tavla![]()
Snygg combo, har inte sett det förut!
Snyggt kombo! Vad är det för band?Tar på mig denna skönheten idag för en sista chans innan hon ev dyker upp i ”en annan tråd”![]()
Tack. Bandet är från Hirsh.Snyggt kombo! Vad är det för band?
Vilken årsmodel är det du har?Bidrar! Var alldeles för kvavt inne så jag borrade ett hål!![]()