Stenta
Basic
![]()
Bra somrig den här.[/QUOTE
Vit och fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Bra somrig den här.[/QUOTE
Vit och fin
Har en i 41,5mm, inte exakt motsvarande men en fingervisning om upplevelsenÄr det någon här som har en äldre vit med teakdial och vitguldsindex?Motsvarande min ovan.
Mkt bra val av både modell och storlek!Då är jag äntligen med en Omega AT 41mm
![]()
Säkert sist på bollen, men du fick tag på en 38,5mm Skyfall? Grattis!2x AT 38,5mm med Teakdials.
En Skyfall och en Quartz.
![]()
![]()
Säkert sist på bollen, men du fick tag på en 38,5mm Skyfall? Grattis!![]()
JodåTillbaka i Aqua Terra-spåret... Lågtrafik här. Inte så många AT-fans på forumet?
![]()
Håller med. Föredrar det gamla mönstret som harmonierar bättre med teakgolvet på en båt.Vad tycker ni om den nya modellen de visa upp på baselworld?
Själv tycker jag tavlan verkar bli för rörig med det nya mönstret.
![]()
Bilden är lånad från nätet
Riktigt fin och bra färg på urtavlan. Skulle säga att denna och Datejust är kanon bra exempel på allround klockor som passar till allt.
Hade du tänkt montera på en Omega clasp med mikrojustering? Visst, det går. Sett det på ett annat forum och det såg inte bra ut. Du får laborera med att förlänga länken något.Säkert avhandlats tidigare, men hade behövt ”quick-adjust” för länken på min nya AT
Blir extra påtagligt nu när värmen närmar sig.
Någon som har koll ?
Prisbild, AD eller aftermarket osv ?
Går i tankarna att köpa en AT på nytt, men denna gång Quartzaren (hade tidigare 8500:n). Är faktiskt just denna ref jag kikar på! Sugen på att dela med dig av fler bilder?
HejNice @Flat-Eric, tack! Precis som jag sett från övriga bilder ser den förvånansvärt ”svart” ut, och jag gillar det!
Verkar variera mycket i pris, ~20K (med tull), upp till 30K. Får man fråga ungefär vad du la och vad mer än klocka du fick med?
Snyggt, kan man få se några handledsbilder? Vad kostar mest länken?AT (41,5mm) med omega oem mesh länken är en höjdare![]()
![]()
Hade du tänkt montera på en Omega clasp med mikrojustering? Visst, det går. Sett det på ett annat forum och det såg inte bra ut. Du får laborera med att förlänga länken något.