• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

watchdreamer

Panerai
Kör bara en snabbis idag då ljuset suger för fotografering och jag har en fru som ska åka iväg på en weekend resa.
Måste umgås AFK också :)

Jag följer i @par 's fotspår.. Men då han har en diskret G i vitguld så fläskade jag på med en R i roséguld.
Supernöjd med den ultimata dressaren :)

DSCN7271.JPG

DSCN7273.JPG

DSCN7280.JPG

DSCN7292.JPG

DSCN7293.JPG

DSCN7296.JPG

DSCN7301.JPG
Grattis!!!! När kommer Lange 1?? :)
 

TB12

Cartier
Tänkte bjuda på en dubbel paketöppning ikväll. Eller 1st paket men 2st klockor. Det blir paketöppning nummer 6 för mig i år(efter Rolex 114060, 16613, 16710, 18238 och AP 15189ST)

Klocka nummer 1 är en IWC, 35 mm, Cal 89, 18K rosé guld, manuell, plexiglas, läderband, 1955

Klocka nummer 2 är en OMEGA Cosmic, Cal 381, 37,5 mm, doublé, manuell, plexiglas, dag, datum, månad, månfas, läderband, tillverkad 1/10 1951.

Denna historien börjar när jag kollar tråden om kommande Kaplans-auktion här på KS och ser en Omega Cosmic men i stål och går in på Kaplans och ser den den något större och roséguld pläterade varianten. Sen gick jag in och kollade på den rätt ofta och var väl inne på att kanske bjuda på den men hade inte bestämmt mig.

En kväll ser jag tråden om platser till Jarl Sandin och Kaplans event i gbg, 10 platser, skriver snabbt som bara den till Spencer innan platserna ska ta slut..upptäcker sen att tråden funnits i något dygn och att jag kanske inte hade behövt slänga mig på mailknappen som jag gjorde:) Plats fick jag i vilket fall.
Eventet var mycket bra ordnat av Jarl Sandin och det bästa var att Kaplans hade med sig just den Omegan jag spanat in. Så vid kaplans-disken och Mikael Wallhagen hängde jag mer än några minuter...ja det blev rätt många minuter. Vände, klämde och bestämmde mig väl där att den skall jag bara ha. Träffade även på lite nya trevliga KS bekantskaper i @walle77 , @hollow123 , @Marcus uggla , @Bruset , @Joshua3 samt säkert några fler som jag inte minns, vi var ett riktigt gott gäng där!

Sagt och gjort så bjöd jag iallfall högst(per telefon) och vann klockan jag hade trånat efter i ett antal veckor. Vet inte om priset var bra eller dåligt, men jag hade tänkt att gå en bit högre så det första jag sa till han på Kaplans per telefon när han sa att jag vann var "gött, vad billigt", så jag är nöjd oavsett!
IWC:n var nummer 10 på auktionen och var lite mitt tröstpris om jag inte skulle få omegan(nummer 353)..problemet var ju bara att den auktionen var ju innan så var tvungen att vinna den för att gardera mig, kunde ju inte vänta och se :) Den blev det en väldans massa budande på, många 200-lappar fram och tillbaka. Den är lite sliten och glaset är dåligt, men det är lite charm med det, och 18k guld var det avgörande.

Skoj med två vintage klockor till samlingen! Kommer bli svårt att välja klocka nu närmsta tiden, köpte ju även en Rolex 16710 coke för ett par veckor sen som jag ännu inte tröttnat på, och min tidigare favorit DD:n finns alltid närvarande...men blir nog omegan första dagarna nu, den är fantastiskt!

Som ni kan se nedan på bilderna så fick de som budade hem något på Omega specialen lite gott och blandat från omega. 1 st penna, 1 par handskar(kan jag leka klockaffär hemma), 1st omega historiebok, 1st lupp, 1st specialtryckt kasse. Utöver detta gott och blandat ingick även extract from the archives.

Här kommer lite bilder, tyvärr tagna med mobilen på jobbet, men vad gör man inte för att ge KS lite bilder! Enjoy!

IMG_1439.JPG
IMG_1440.JPG
IMG_1442.JPG
IMG_1443.JPG
IMG_1444.JPG
IMG_1446.JPG
IMG_1449.JPG
IMG_1451.JPG
IMG_1455.JPG
IMG_1457.JPG
IMG_1462.JPG
IMG_1463.JPG
IMG_1464.JPG
IMG_1468.JPG
IMG_1471.JPG
 

Bilagor

  • IMG_1458.JPG
    IMG_1458.JPG
    80.6 KB · Visningar: 21

TB12

Cartier
Kör bara en snabbis idag då ljuset suger för fotografering och jag har en fru som ska åka iväg på en weekend resa.
Måste umgås AFK också :)

Jag följer i @par 's fotspår.. Men då han har en diskret G i vitguld så fläskade jag på med en R i roséguld.
Supernöjd med den ultimata dressaren :)

DSCN7271.JPG

DSCN7273.JPG

DSCN7280.JPG

DSCN7292.JPG

DSCN7293.JPG

DSCN7296.JPG

DSCN7301.JPG

Fantastisk klocka, gillar roséguld skarpt! Stort grattis! Men otacksamt att göra en paketöppning direkt efter dig, med den klockan! :)
 

VallMacks

Cartier
Fick nyligen hem ett paket med klocka som min sambo köpt, Jag har ju dock varit lite delaktiv i själva köpet samt att jag är den enda som är reggad på klocksnack så jag får bjuda på bilderna. :)

Klockan är en day date från 1970, en 1803. Fastnade för tavla och skick på den (även om den fortfarande får en service så den är helt up to date).

En öppen fråga till publiken innan bilderna. Vad i hela friden är det för box de skickat med, den ser ut att vara rolex original men har aldrig sett något liknande.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
Min morsa fick samma Box till sin rolex som pappa gav henne i 25årspresent (1985). Den lådan har jag lekt med under min uppväxt :)
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: JLW

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)

Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)
 
Senast redigerad av en moderator:

joca

Patek
2-Faktor
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)



Vafan, Ladies Chronometer??



Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)

Fick nyligen hem ett paket med klocka som min sambo köpt, Jag har ju dock varit lite delaktiv i själva köpet samt att jag är den enda som är reggad på klocksnack så jag får bjuda på bilderna. :)

Klockan är en day date från 1970, en 1803. Fastnade för tavla och skick på den (även om den fortfarande får en service så den är helt up to date).

En öppen fråga till publiken innan bilderna. Vad i hela friden är det för box de skickat med, den ser ut att vara rolex original men har aldrig sett något liknande.

image.jpg
image.jpg
image.jpg


Kör bara en snabbis idag då ljuset suger för fotografering och jag har en fru som ska åka iväg på en weekend resa.
Måste umgås AFK också :)

Jag följer i @par 's fotspår.. Men då han har en diskret G i vitguld så fläskade jag på med en R i roséguld.
Supernöjd med den ultimata dressaren :)

DSCN7271.JPG

DSCN7273.JPG

DSCN7280.JPG

DSCN7292.JPG

DSCN7293.JPG

DSCN7296.JPG

DSCN7301.JPG

Mycket vackert!
 

Greven

Audemars
Kör bara en snabbis idag då ljuset suger för fotografering och jag har en fru som ska åka iväg på en weekend resa.
Måste umgås AFK också :)

Jag följer i @par 's fotspår.. Men då han har en diskret G i vitguld så fläskade jag på med en R i roséguld.
Supernöjd med den ultimata dressaren :)

DSCN7271.JPG

DSCN7273.JPG

DSCN7280.JPG

DSCN7292.JPG

DSCN7293.JPG

DSCN7296.JPG

DSCN7301.JPG
Stort grattis! En av världens vackraste klockor i mina ögon. Helt magisk.
 

Greven

Audemars
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)



Vafan, Ladies Chronometer??



Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)
Stort grattis! Fantastisk klocka!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)



Vafan, Ladies Chronometer??



Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)

Wow! Grattis :)
Det är en fantastisk klocka som verkligen fungerar till det mesta.
 

par

Patek
2-Faktor
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)



Vafan, Ladies Chronometer??



Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)
Grattis Oskar, men ta bort bilden på märkningen av paket för din egen skull
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)



Vafan, Ladies Chronometer??



Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)
Grattis igen! Visste inte att det var en sprillans du plocka ut. Skön känsla. Den där klockan måste upplevas irl för att man ska kunna uppskatta den
 

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Kör bara en snabbis idag då ljuset suger för fotografering och jag har en fru som ska åka iväg på en weekend resa.
Måste umgås AFK också :)

Jag följer i @par 's fotspår.. Men då han har en diskret G i vitguld så fläskade jag på med en R i roséguld.
Supernöjd med den ultimata dressaren :)

DSCN7271.JPG

DSCN7273.JPG

DSCN7280.JPG

DSCN7292.JPG

DSCN7293.JPG

DSCN7296.JPG

DSCN7301.JPG
Men jösses, du bara plockar hem dem en efter en! Otroligt fin. Igen!
 

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)



Vafan, Ladies Chronometer??



Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)
Grattis, Aquanauten är jäkligt fin!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Tänkte bjuda på en dubbel paketöppning ikväll. Eller 1st paket men 2st klockor. Det blir paketöppning nummer 6 för mig i år(efter Rolex 114060, 16613, 16710, 18238 och AP 15189ST)

Klocka nummer 1 är en IWC, 35 mm, Cal 89, 18K rosé guld, manuell, plexiglas, läderband, 1955

Klocka nummer 2 är en OMEGA Cosmic, Cal 381, 37,5 mm, doublé, manuell, plexiglas, dag, datum, månad, månfas, läderband, tillverkad 1/10 1951.

Denna historien börjar när jag kollar tråden om kommande Kaplans-auktion här på KS och ser en Omega Cosmic men i stål och går in på Kaplans och ser den den något större och roséguld pläterade varianten. Sen gick jag in och kollade på den rätt ofta och var väl inne på att kanske bjuda på den men hade inte bestämmt mig.

En kväll ser jag tråden om platser till Jarl Sandin och Kaplans event i gbg, 10 platser, skriver snabbt som bara den till Spencer innan platserna ska ta slut..upptäcker sen att tråden funnits i något dygn och att jag kanske inte hade behövt slänga mig på mailknappen som jag gjorde:) Plats fick jag i vilket fall.
Eventet var mycket bra ordnat av Jarl Sandin och det bästa var att Kaplans hade med sig just den Omegan jag spanat in. Så vid kaplans-disken och Mikael Wallhagen hängde jag mer än några minuter...ja det blev rätt många minuter. Vände, klämde och bestämmde mig väl där att den skall jag bara ha. Träffade även på lite nya trevliga KS bekantskaper i @walle77 , @hollow123 , @Marcus uggla , @Bruset , @Joshua3 samt säkert några fler som jag inte minns, vi var ett riktigt gott gäng där!

Sagt och gjort så bjöd jag iallfall högst(per telefon) och vann klockan jag hade trånat efter i ett antal veckor. Vet inte om priset var bra eller dåligt, men jag hade tänkt att gå en bit högre så det första jag sa till han på Kaplans per telefon när han sa att jag vann var "gött, vad billigt", så jag är nöjd oavsett!
IWC:n var nummer 10 på auktionen och var lite mitt tröstpris om jag inte skulle få omegan(nummer 353)..problemet var ju bara att den auktionen var ju innan så var tvungen att vinna den för att gardera mig, kunde ju inte vänta och se :) Den blev det en väldans massa budande på, många 200-lappar fram och tillbaka. Den är lite sliten och glaset är dåligt, men det är lite charm med det, och 18k guld var det avgörande.

Skoj med två vintage klockor till samlingen! Kommer bli svårt att välja klocka nu närmsta tiden, köpte ju även en Rolex 16710 coke för ett par veckor sen som jag ännu inte tröttnat på, och min tidigare favorit DD:n finns alltid närvarande...men blir nog omegan första dagarna nu, den är fantastiskt!

Som ni kan se nedan på bilderna så fick de som budade hem något på Omega specialen lite gott och blandat från omega. 1 st penna, 1 par handskar(kan jag leka klockaffär hemma), 1st omega historiebok, 1st lupp, 1st specialtryckt kasse. Utöver detta gott och blandat ingick även extract from the archives.

Här kommer lite bilder, tyvärr tagna med mobilen på jobbet, men vad gör man inte för att ge KS lite bilder! Enjoy!

IMG_1439.JPG
IMG_1440.JPG
IMG_1442.JPG
IMG_1443.JPG
IMG_1444.JPG
IMG_1446.JPG
IMG_1449.JPG
IMG_1451.JPG
IMG_1455.JPG
IMG_1457.JPG
IMG_1462.JPG
IMG_1463.JPG
IMG_1464.JPG
IMG_1468.JPG
IMG_1471.JPG
Snygg omega! Stort grattis
 

N.Bathes

Cartier
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)



Vafan, Ladies Chronometer??



Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)
Den där är ju Riktigt snygg!!!!!
Alltid lika kul när folk lägger upp många bilder och bygger upp stämningen!!!!
Som Julafton på 80-Talet!!!!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jaha, ännu en Casio. Jag skyller allt på följande tråd. https://klocksnack.se/threads/g-shock-ja-eller-nej.41057/page-9#post-1137347
Eftersom min fru har snott min F-91W så kände jag mig tvungen att beställa något nytt till mig själv. Det jag hittade var något som ser ut som en fullvuxen terroristklocka, alternativt F91W storebror.

Men först lite historia och introduktion till företeelsen som är G-Shock.
Den första G-Shock klockan kom 1983 och hette Casio DW-5000C. Designkonceptet kallades för ”Triple Ten” vilket kort innebär en helig treenighet som gör gällande att klockorna skulle uppfylla:
- 10 års batteritid
- Vattentät till 10bar
- Överleva ett fall från 10 meter på en hård yta.

Runt själva urverket (Vi snackar givetvis kvarts) finns ett antal (tio) skyddslager:
- Uretangummi skal
- Stålcase
- Härdat mineralglas
- Gummiupphängning av själva urverket med flexibla kablar kopplade till knapparna som är fastsatta i caset
- och så vidare…
Modellerna blev väldigt populära och 1998 så hade Casio sålt ca 19 miljoner klockor ur serien.

Klockorna är populära (enligt Wiki) hos bergsklättrare, brandmän, ambulansförare, poliser, astronauter, militärer (ej militärpoliser, dom får inte ha fina saker enligt @Dixie ). Helt enkelt yrkesgrupper som kräver en klocka som tål lite tuffa tag.

Modellerna DW-5600C, DW-5600E, DW-5900, DW-6600, DW-6900 är testade och godkända av NASA för rymdfärd! Sådärja, då fick man en månklocka för 700 spänn. Sug på den alla i Speedmaster tråden!

Vad var det som Jerico klickade hem i portvinsfyllan då? Spänningen är olidlig!

Jo, nämligen en Casio DW-5600E-1VCT
image1(1).JPG


Först lite grundfakta från Casios hemsida.

Stöttålig
200 Meter Water Resistant
EL Backlight with Afterglow
Multi-functions Alarm
1/100 second stopwatch
Measuring capacity: 00'00"00-59'59"99 (for the first 60 minutes)
1:00'00-23:59'59 (after 60 minutes)
Measuring Unit: 1/100 second (for the first 60 minutes)
1 second (after 60 minutes)
Measuring mode: elapsed time, split time, 1st-2nd place times
Countdown Timer
Measuring unit: 1 second
Countdown range: 24 hours
Countdown start time setting range: 1 second to 24 hours (1-second increments and 1-hour increments)
Auto-repeat function
Hourly Time Signal
Auto Calendar (pre-programmed until the year 2039)
12/24 Hour Formats
Accuracy: 15 seconds per month
Battery CR2016
Approx. battery life: 2 years
Module 1545
48.9 x 42.8 x 13.4mm / 54g

image2(1).JPG

Modellen levereras i en trevlig och miljövänlig liten papplåda med nödvändig dokumentation och inplastad garantikort.

Måste säga att den sitter oerhört bekvämt på handleden och den bygger inte alls mycket på höjden så den smiter in under skjortmanschetten som en duktig liten klocka. Dock så kommer den nog aldrig komma på samtidigt som skjortan är på.
Så på G-Shock språk så är 5600E praktiskt taget en slimmad dressare. Klockan kommer att ta min terrorklockas plats i användningsområde som beater när man gör hårda saker eller åker till platser och länder där de mina andra raringar inte får följa med, (typ Motala).



Lite bilder
image8.JPG


image12.JPG


image5.JPG

Storleksjämförelse med Seiko SBDX001 (MM300)

Summan av kardemumman… 700 spänn för NASA godkänd uberjeanclaudevandammestevenseagalsealteamsix Beater. Helt klart godkänd prisnivå för det man får. Jag kan inte tänka mig så mycket mer funktionalitet och tålighet för dom pengarna.

Jag kände mig lite såhär när jag satte på mig den.
sealteamsix.jpg


Men i verkligheten mer så här.
Fat-Soldier-Needs-To-Lose-Weight.jpg

Tack för att ni läste och hoppas det bidrog till att det sög till i köptarmen.
 

jhm

Panerai
Kör bara en snabbis idag då ljuset suger för fotografering och jag har en fru som ska åka iväg på en weekend resa.
Måste umgås AFK också :)

Jag följer i @par 's fotspår.. Men då han har en diskret G i vitguld så fläskade jag på med en R i roséguld.
Supernöjd med den ultimata dressaren :)

DSCN7271.JPG

DSCN7273.JPG

DSCN7280.JPG

DSCN7292.JPG

DSCN7293.JPG

DSCN7296.JPG

DSCN7301.JPG

Väldig vacker klocka! 5/5 KS direkt! :)
 

A3+

Omega
Den här öppningen skulle egentligen postats i måndags då den gjordes men har inte blivit av. Eller egentligen var min tanke att den skulle postats i fredags... Men som vi alla vet var det fre 13:e då och mitt paket kom givetvis inte. Så i måndags kom äntligen FedEx till jobbet med ett paket :)

Bjuder på ett gäng bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En inte allt för ovanlig klocka på forumet, Aquanaut 5167A-001.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

En sista efter att jag kortat gummit. Grymt nöjd!
image.jpeg


Kul att man får bjuda på kvällens andra PP-öppning efter @Niklas! Grattis till en grym dressare :)
Stort grattis!! Den ultimata kombon av sport och stil. Monumental vill-ha faktor :)!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Kör bara en snabbis idag då ljuset suger för fotografering och jag har en fru som ska åka iväg på en weekend resa.
Måste umgås AFK också :)

Jag följer i @par 's fotspår.. Men då han har en diskret G i vitguld så fläskade jag på med en R i roséguld.
Supernöjd med den ultimata dressaren :)

DSCN7271.JPG

DSCN7273.JPG

DSCN7280.JPG

DSCN7292.JPG

DSCN7293.JPG

DSCN7296.JPG

DSCN7301.JPG
Du är helt sanslös. Samla på PP på det där viset. Imponerande!
 
Topp