Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, grattis!Rykande färsk
Slänger in den här också! DJ 116200.
Grattis till nya uret!Rykande färsk
Grattis, coolt med länk - känns väldigt sällsynt här på KSDå var det dags för mig att bli en 'Paneristi', jag har länge gått och suktat efter en Panerai, mer bestämt en 328.
Osäkerheten har varit stor, skulle jag verkligen beundra och vara lika lyrisk i verkligheten som när jag suttit sena nätter och dreglat över bilder, videos och läst samma recensioner om och om igen (.. och plågat min fru med ändlösa taggningar på instagram och bilder).
Jag hoppade på första bästa tåg till Stockholm, väl där klampade jag in hos Nymans för att få min första upplevelse av 329 som referens. Sandwich dial, avsaknaden av komplikationer, länkens utformning och enkelhet - beslutet var lätt, på tåget hem två timmar senare kontaktade jag ett par handlare på C24, som resulterade i en affär.
Trots vikten så känns det inte som den sitter på handleden, viktfördelningen är helt underbar!
Det är utan tvekan den mest bekväma klockan jag någonsin burit.
Detta är min graal, The one.
Efter en visit hos Bergströms i Göteborg för justering av länk satt den som ett smäck.
Tack till KS för stöttning och råd, vill även rikta ett ordentligt tack till @Qvarna, @Torsten & @MaziK
Gört! Slår det mesta jag testat, trots att den inte är speciellt dyr egentligen. (allt är relativt)Jag får köpa en innan nästa prishöjning
Najs! Grattis!Rykande färsk
Börjar också bli sugen på en sådan, får se hur det slutarRykande färsk
Bra start på 2016, men nu måste det flippas någon innan nästa inköp. Kanske var det första och sista inköpet för detta år...
Grattis, sköningRykande färsk
Rykande färsk
Rykande färsk
Nice nice, grattis!Rykande färsk
Here we go again Grattis igen.Rykande färsk
va ett jäkla tjöt om det då...!Grattis! Vilken i ordningen är du uppe på? 4:e?
Rykande färsk
va ett jäkla tjöt om det då...!
Subc ska jag bara ha i samlingen o denna stannar...resten hänger löst i vanlig ordning
Bra trippel!Tror jag har skrivit till alla hulkägare på hela forumet! Tillslut fick jag napp
Bra trippel nu!
Wow stort grattis till en fantastisk samling!Tror jag har skrivit till alla hulkägare på hela forumet! Tillslut fick jag napp
Bra trippel nu!
Tror jag har skrivit till alla hulkägare på hela forumet! Tillslut fick jag napp
Bra trippel nu!
Härlig trippel! GrattisTror jag har skrivit till alla hulkägare på hela forumet! Tillslut fick jag napp
Bra trippel nu!
@tim ur länkDå ska vi se.
En klocka jag sneglat på ett tag och tryckte på köp en vecka sedan har anlänt.
Mycket nöjd! Bärs inte såååå stort som jag trodde.
Kanske skulle putsat skiten innan.... Men whatever
Orient!
Safirorient!
På viklås! Schysst
Magisk tavla!
Glasbaksida!
Och så ett wristshot såklart!
Mycket nöjd.
Snyggt!Tror jag har skrivit till alla hulkägare på hela forumet! Tillslut fick jag napp
Bra trippel nu!
Tror jag har skrivit till alla hulkägare på hela forumet! Tillslut fick jag napp
Bra trippel nu!