Hehe. Skön bild! Smaken är som baken och i slutändan är det ju sin egen bak man ska sitta på. Hoppas du blir nöjd och slipper träningsvärk i klockarmen.
Köpte den bara för att pinga dig!
Det hoppas jag också, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe. Skön bild! Smaken är som baken och i slutändan är det ju sin egen bak man ska sitta på. Hoppas du blir nöjd och slipper träningsvärk i klockarmen.
Fin! Har den släppts fri nu?Idag var en bra dag på rivieran! Först sol & bad med ungen och frugan, på vägen hem från stranden stannade jag till i Juan Le Pins centrum och köpte mig en automatare, med 90 h gångreserv, i ett förföriskt svart utförande
Ja och nej. På hemsidan står det att den nu säljs hos "selected retailers". Vad jag kan utläsa på hemsidan så finns den bara på två ställen här i södra frankrike så är båda de ställena swatchbutiker..Fin! Har den släppts fri nu?
Tydligen bara swatchbutiker än så länge och skandinavien ser ganska tom ut...Fin! Har den släppts fri nu?
Ofan befinner mig vid en swatchbutik, blir att gå in imorgon. Vad gav du? Verkade tillgången begränsad?Tydligen bara swatchbutiker än så länge och skandinavien ser ganska tom ut...
Absolut inte. Alla färger fanns och i flera ex. Jag gav 130 € för min. Säga vad man vill om swatch men det är en jäkligt kul klocka och jag är faktiskt väldigt förtjust i bandet på den. Så 1200 spänn är den definitivt värd!Ofan befinner mig vid en swatchbutik, blir att gå in imorgon. Vad gav du? Verkade tillgången begränsad?
Idag var en bra dag på rivieran! Först sol & bad med ungen och frugan, på vägen hem från stranden stannade jag till i Juan Le Pins centrum och köpte mig en automatare, med 90 h gångreserv, i ett förföriskt svart utförande
Absolut inte. Alla färger fanns och i flera ex. Jag gav 130 € för min. Säga vad man vill om swatch men det är en jäkligt kul klocka och jag är faktiskt väldigt förtjust i bandet på den. Så 1200 spänn är den definitivt värd!
Jag har gått och sneglat på Breitling SOH ett tag nu och idag när jag egentligen bara skulle lämna in vigselringen för lite upp-putsning så slog jag till! Köpt idag på Mårtenssons Ur&Guld i Halmstad, kan verkligen rekommendera dom för er som är i närheten av Halmstad och går i klocktankar.
Bra val och jättefin Datejust!Nu har jag köpt min första och enda klocka, för nu åtminstone. Tack för alla kloka och bra synpunkter och råd i min "Köpa Rolex på Kaplans?"-tråd. Svaret på frågan blev för min del (som klockn00b): Nej, köp inte en begagnad Rolex på Kaplans. Köp en ny Rolex på Rob Engströms istället!
Jag är otroligt nöjd med Rob som leverantör, jag fick hjälp av en jättebra kille där som t o m letade fram en mobilladdare till min döda telefon. Det är vad jag kallar kundservice. Jag fick också hjälp och instruktioner med allt ifrån sommarlås på länken till hur man byter datum. Jag fick värderingsintyget direkt med mig hem istället för till brevlådan också.
Det blev en Rolex Datejust, svart tavla med stavindex, oysterlänk. Samt inte roulettefärg (svart/röd) på datumen, utan enbart svart färg. De bytte på plats till mig i butiken.
Än så länge är jag jättenöjd med klockan. Den är en fröjd att bära.
Nu har jag köpt min första och enda klocka, för nu åtminstone. Tack för alla kloka och bra synpunkter och råd i min "Köpa Rolex på Kaplans?"-tråd. Svaret på frågan blev för min del (som klockn00b): Nej, köp inte en begagnad Rolex på Kaplans. Köp en ny Rolex på Rob Engströms istället!
Jag är otroligt nöjd med Rob som leverantör, jag fick hjälp av en jättebra kille där som t o m letade fram en mobilladdare till min döda telefon. Det är vad jag kallar kundservice. Jag fick också hjälp och instruktioner med allt ifrån sommarlås på länken till hur man byter datum. Jag fick värderingsintyget direkt med mig hem istället för till brevlådan också.
Det blev en Rolex Datejust, svart tavla med stavindex, oysterlänk. Samt inte roulettefärg (svart/röd) på datumen, utan enbart svart färg. De bytte på plats till mig i butiken.
Mesh är verkligen gudabenådat snyggt på vissa modeller. Grattis!Jag har gått och sneglat på Breitling SOH ett tag nu och idag när jag egentligen bara skulle lämna in vigselringen för lite upp-putsning så slog jag till! Köpt idag på Mårtenssons Ur&Guld i Halmstad, kan verkligen rekommendera dom för er som är i närheten av Halmstad och går i klocktankar.
Har funderat någon månad på Chrono eller inte Chrono men tillslut blev det alltså utan. Tyckte denna blev riktig elegant med roséguld-ringen och svart tavla. Älskar den!
Stort grattis! Skönt att se att du gick från att gå på en rejäl nit till att få en splitter ny klocka för ungefär samma peng! Hoppas du är nöjd för den där klockan är riktigt fin!Nu har jag köpt min första och enda klocka, för nu åtminstone. Tack för alla kloka och bra synpunkter och råd i min "Köpa Rolex på Kaplans?"-tråd. Svaret på frågan blev för min del (som klockn00b): Nej, köp inte en begagnad Rolex på Kaplans. Köp en ny Rolex på Rob Engströms istället!
Välkommen till träsket. Stort grattis, riktigt bra förstaval, den funkar ju verkligen till allt. Jäkligt kul med fler kvinnor här, kanske kan vi klockfrossande män bli förstådda en dag...Nu har jag köpt min första och enda klocka, för nu åtminstone. Tack för alla kloka och bra synpunkter och råd i min "Köpa Rolex på Kaplans?"-tråd. Svaret på frågan blev för min del (som klockn00b): Nej, köp inte en begagnad Rolex på Kaplans. Köp en ny Rolex på Rob Engströms istället!
Grymt snygg, grattis. Rosé är helskönt, såväl på armen som i glaset så här års.Jag har gått och sneglat på Breitling SOH ett tag nu och idag när jag egentligen bara skulle lämna in vigselringen för lite upp-putsning så slog jag till! Köpt idag på Mårtenssons Ur&Guld i Halmstad, kan verkligen rekommendera dom för er som är i närheten av Halmstad och går i klocktankar.
Har funderat någon månad på Chrono eller inte Chrono men tillslut blev det alltså utan. Tyckte denna blev riktig elegant med roséguld-ringen och svart tavla. Älskar den!
Nu har jag köpt min första och enda klocka, för nu åtminstone. Tack för alla kloka och bra synpunkter och råd i min "Köpa Rolex på Kaplans?"-tråd. Svaret på frågan blev för min del (som klockn00b): Nej, köp inte en begagnad Rolex på Kaplans. Köp en ny Rolex på Rob Engströms istället!
Jag har gått och sneglat på Breitling SOH ett tag nu och idag när jag egentligen bara skulle lämna in vigselringen för lite upp-putsning så slog jag till! Köpt idag på Mårtenssons Ur&Guld i Halmstad, kan verkligen rekommendera dom för er som är i närheten av Halmstad och går i klocktankar.
Datejusten håller i alla lägen! Grattis till köpet!Nu har jag köpt min första och enda klocka, för nu åtminstone. Tack för alla kloka och bra synpunkter och råd i min "Köpa Rolex på Kaplans?"-tråd. Svaret på frågan blev för min del (som klockn00b): Nej, köp inte en begagnad Rolex på Kaplans. Köp en ny Rolex på Rob Engströms istället!
Grymt snygg, grattis. Rosé är helskönt, såväl på armen som i glaset så här års.
Och den där med "älskling, jag åker bara och lämnar in vigselringen på putsning" måste jag också testa. Blev den ens putsad?
Jag har gått och sneglat på Breitling SOH ett tag nu...