• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Big is back!

Spanat runt efter en kul sommarbeater ett tag, speciellt i syfte att glida med på stränderna i södra Italien dit kosan styr om en knapp vecka. Nosade lite på att köpa tillbaka min gamla B-1'a från Tobbe-i-Etuna när vonbahr slängde fram en gammal kär men ack för kort flört framför näsan! Jag vet, den går inte hem i alla hus men det här forumet mår bara bra av lite udda fåglar, så här kommer lite bilder på "badis-2014"! (Min 44 mm Bratte får hänga med som storleksreferens, badisen är lite som USA)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

För dig som inte känner till vad det är för en bjässe du precis storögt och dreglandes har beskådat så är det en Oris ProDiver Chronograf. En 51mm överjävlig hardcore-dykare som trots att den är helt i titan (och gummi) väger runt 200g och klarar djup på 100000 cm! Denna är lustigt och ovanligt nog svensksåld och som synes 100% fullset, mycket nice!

Tjäna!

Ps. Tack Björn, du är grym! Ds.

Vilket monster :woot:

Passar dig bra, grattis :)

Hej allesammans! Dags för min första paketöppning; paketet trillade in idag och köptes utav en medlem här på forumet. Klockan i sig behöver nog ingen vidare presentation utan jag låter bilderna tala för sig själva.

Gediget inslaget!

En rolex :)

o7vzxM2.jpg

En 116613LB, otroligt vacker!

En obligatorisk på handleden.

Otroligt nöjd med klockan, tycker det är svårt och fånga den blåa färgen på bild. Den är inte så rättvisande utan gör sig så magiskt bra i verkligheten. Älskar djupet i färgen, helt underbart! Vill tacka Skanvik för en snabb och smidig affär.

Ingen klocka men i all fall ett Mesh från Wjean har trillat ner i inkastet idag :)
IMAG2310.jpg

Passar min beater hyfsat men gillar inte glappet som bildas:
IMAG2311.jpg

Tillbaka
Topp