• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Slog äntligen till. Jag har varit spekulant på dessa Jack Purcell länge...

Converse Jack Purcell Sand Dune Engine Smoke
image.jpeg
image.jpeg

Mina stod beräknade på en tisdag men kom på fredagen innan :)
I morgon ska de dyka upp...
Känns rätt omständigt med utkörning med UPS. Vad är det för fel att skicka med Postnord till närmaste ombud? Fick styra om budet till min arbetsplats, så vi hoppas att de ringer lite innan... annars blir det trubbel deluxe.
Får återkomma med en paketöppning när de kommit. Alldeles för lite sånt i den här tråden :rolleyes:

I morgon ska de dyka upp...
Känns rätt omständigt med utkörning med UPS. Vad är det för fel att skicka med Postnord till närmaste ombud? Fick styra om budet till min arbetsplats, så vi hoppas att de ringer lite innan... annars blir det trubbel deluxe.
Får återkomma med en paketöppning när de kommit. Alldeles för lite sånt i den här tråden :rolleyes:
UPS grattis. Äckligaste horungarna. Adidas använder dem också. Hatar deras chaufförer, kundservice, allt!

NJ, NY, CT och MA i USA i sommar, tips på schyssta sneakersbutiker som kanske ör lite annorlunda från svenska?

Väntar på pjux från adidas. Det var lite väl barnförbjudna ord du använde där kanske. Vi kan väl nöja oss med att det finns bättre alternativ.
Nej det är precis vad dem är å orden har dem gjort sig förtjänta av, flera gånger om.
Grattis till schyssta pjuck iaf :)

Har fungerat bra för mig varje gång med dem. Vilket är det som har strulat för dig?
De mottar 2 paket från Adidas men bestämmer sig för att leverera dessa vid två olika tillfällen ist för tillsammans. Hänt flera gånger.

De envisas med att göra första utkörningen till bostadsadressen trotts att man ringt i förväg och sagt att man har ett jobb och såldes ej kan vara hemma en vardag under kontorstider. Händer varje gång.

De ljuger och säger/skriver att dem försökt kontakta en per telefon då dem ej lyckats ringa på vid porten, mobilen har fungerat men inte ett samtal/sms från dem. Hänt flera gånger.

• Like
Reactions: box
Tillbaka
Topp