Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Beställde ett par jag också![]()
Samma här... Dom är ju fan inte dyra!Skulle precis klippa de röda men fick upp de vita så det fick bli dom istället. Men är ganska sugen på dom röda ändå![]()
Samma här... Dom är ju fan inte dyra!
Och gratis frakt på det![]()
Jag övertalade mig själv... Beställde dom röda nu ocksåVafan, när du lägger upp det sådär så blir ett nog ett par såna nu också..![]()
Jag övertalade mig själv... Beställde dom röda nu också![]()
I morgon ska de dyka upp...Mina stod beräknade på en tisdag men kom på fredagen innan![]()
Jag "behövde" faktiskt nya skor till jobbet... NästanJag med haha!![]()
UPS grattis. Äckligaste horungarna. Adidas använder dem också. Hatar deras chaufförer, kundservice, allt!I morgon ska de dyka upp...
Känns rätt omständigt med utkörning med UPS. Vad är det för fel att skicka med Postnord till närmaste ombud? Fick styra om budet till min arbetsplats, så vi hoppas att de ringer lite innan... annars blir det trubbel deluxe.
Får återkomma med en paketöppning när de kommit. Alldeles för lite sånt i den här tråden![]()
Väntar på pjux från adidas. Det var lite väl barnförbjudna ord du använde där kanske. Vi kan väl nöja oss med att det finns bättre alternativ.UPS grattis. Äckligaste horungarna. Adidas använder dem också. Hatar deras chaufförer, kundservice, allt!
Nej det är precis vad dem är å orden har dem gjort sig förtjänta av, flera gånger om.Väntar på pjux från adidas. Det var lite väl barnförbjudna ord du använde där kanske. Vi kan väl nöja oss med att det finns bättre alternativ.
Har fungerat bra för mig varje gång med dem. Vilket är det som har strulat för dig?UPS grattis. Äckligaste horungarna. Adidas använder dem också. Hatar deras chaufförer, kundservice, allt!
Är din size slut?!Why?!Surfar KS 8 h av dygnets vakna timmar. Så missar man denna seal på roshe one
![]()
De mottar 2 paket från Adidas men bestämmer sig för att leverera dessa vid två olika tillfällen ist för tillsammans. Hänt flera gånger.Har fungerat bra för mig varje gång med dem. Vilket är det som har strulat för dig?
Där klippte jag mig ett par röda. Årets KS-sko kanske
Där klippte jag mig ett par röda. Årets KS-sko kanske.
Tackar för tipset! Beställde ett par vita då mina gamla svarta har hål vid tårna
Är din size slut?!