• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Vad säger ni, vilka är snyggast, vita eller grå?

Jag har svårt att bestämma mig. Vita kanske är mer klassiska men frågan är om inte grå är lite roligare?

zoom.jpg

zoom.jpg

Helt ok rea. Mestadels 30% bara, men köp 2 för 25% var bra. Dryga storlekar dock på vissa och färgerna helt åt helvete. Calis är ännu värre, dålig rea där. Vill kunna sortera dam/herr på SNS, hur svårt kan det vara att stoppa in det filtret.

Helt ok rea. Mestadels 30% bara, men köp 2 för 25% var bra. Dryga storlekar dock på vissa och färgerna helt åt helvete. Calis är ännu värre, dålig rea där. Vill kunna sortera dam/herr på SNS, hur svårt kan det vara att stoppa in det filtret.
Köper man två par skor blir det strax över 50 % man betalar - bra om man kan tänka sig två par :)

Jag tyckte det fanns mycket grymma skor. Beställde dessa två:
zoom.jpg

zoom.jpg

Älskar dock Gel-Lyte V orimligt mycket :cool:

Sortera på storlek så är det ju redan löst!

Du ligger i mellanzonen alltså! Då återstår bara klagomail till SNS, håller med om att det borde väl va ganska enkelt att slänga in ett sådant filter :) Annars är ju det mesta unisex eller är dam/herrsneakers uppbyggda på olika sätt? Givetvis modellskillnader men tänker generellt.

Vad f-n håller PostNord på med?
Fick ett SMS i fredags:
"Vi har besökt dig 20160617 kl. 0841, för att lämna ditt paket från END, men kunde inte leverera. Ditt paket kan hämtas nästa vardag efter kl 16 hos ditt postombud."
Ringde lillbrorsan för att se om han var hemma, det var han. Han varken såg eller hörde någon från PostNord.
Fick vänta hela helgen, hämtade sedan ut mina Buttero från mitt postombud igår (måndag).
Kollade var mitt andra paket med Lanvin befann sig, stod att de redan skulle ha varit levererade, men icke.

Får idag samma SMS som innan, fast för mina Lanvin-skor.
Hur kan de transportera från UK till SWE (Malmö-Sthlm) på 1-2 dagar men att det ska ta 3 jävla dagar för de att leverera 15km till mitt postombud? Och varför vill de leverera till dörren? Första gången jag är med om det.
Nu måste jag vänta till "nästa vardag efter kl. 16" för att hämta ut mina Lanvin, OCH DET KAN JAG INTE då jag inte är hemma till sent på kvällen varje jäkla vardag. Måste vänta minst en vecka nu. Skorna kommer nog inte att passa ändå, kommer med stor sannolikhet att behöva returnera då jag provade min polares Lanvin som har en storlek mindre och de satt perfekt. Vilken process..

Ville skriva av mig lite. Idiot PostNord.

Tillbaka
Topp